1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want to give her a car."

"I want to give her a car."

Çeviri:Ben ona bir araba vermek istiyorum.

November 28, 2014

10 Yorum


OnurGezer

Bu cümle şu şekilde de kurulabilir mi acaba: " I want to give a car to her"


wsynduo

Evet, her give'den sonra ise "to" kullanilmiyor, sizin kullaniminizda ise "her"ü fiilden ayirdiginiz icin "to" kullaniliyor, fark bu


betulkmr

I want to give a car for her


muratyln

Neden şöyle değil ''I want her to give a car'' çünkü daha önceki örneklerde buna benzerdi.


wsynduo

Cunku anlam farkli oluyor, sizin cumlenin anlami; "onun bir araba vermesini isterim/istiyorum" Eger sizin cumledeki give fiilinin sagina "me" yazarsak; onun bana bir araba vermesini isterim/istiyorum anlamini elde ederiz.


mehmetali428801

Arabayı yazdıpım için kabul etmedi ,halbuki ne zorlukla yazmiştim


GkhanYayla2

Onun arabasi olcak bu cümle yanlislik var


Ercan575350

Almayı kim istemez☺☺


merYiit841486

Umarım verdiği kişi benimdir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.