Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I want to give her a car."

Çeviri:Ben ona bir araba vermek istiyorum.

3 yıl önce

10 Yorum


OnurGezer

Bu cümle şu şekilde de kurulabilir mi acaba: " I want to give a car to her"

3 yıl önce

wsynduo

Evet, her give'den sonra ise "to" kullanilmiyor, sizin kullaniminizda ise "her"ü fiilden ayirdiginiz icin "to" kullaniliyor, fark bu

3 yıl önce

Mls740341

Dzy

1 yıl önce

muratyln

Neden şöyle değil ''I want her to give a car'' çünkü daha önceki örneklerde buna benzerdi.

3 yıl önce

wsynduo

Cunku anlam farkli oluyor, sizin cumlenin anlami; "onun bir araba vermesini isterim/istiyorum" Eger sizin cumledeki give fiilinin sagina "me" yazarsak; onun bana bir araba vermesini isterim/istiyorum anlamini elde ederiz.

3 yıl önce

mehmetali428801

Arabayı yazdıpım için kabul etmedi ,halbuki ne zorlukla yazmiştim

2 yıl önce

betulkmr

I want to give a car for her

1 yıl önce

GkhanYayla2

Onun arabasi olcak bu cümle yanlislik var

8 ay önce

Ercan575350

Almayı kim istemez☺☺

7 ay önce

merYiit841486

Umarım verdiği kişi benimdir

3 hafta önce