A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az egy egér."

Fordítás:It is a mouse.

3 éve

6 hozzászólás


erika.horv4

This miert nem jo?

3 éve

DaniiKerek

Mert a this az az "ez"-t jelenti, a that, pedig az "az"-t.

2 éve

DonPumpello

Nem inkább that is a mouse?

3 éve

vasvariistvan

Az is jó

6 hónapja

AndrsBette

'Az egy' vagy 'Ez egy' ? That is vagy it is?

3 éve

Jeff65053

Egyébként honnan kellene tudni, hogy a mouse szó elé "a" kell, nem pedig "an" hiszen uazt jelenti. Az app nem tanít nyelvtant, csak előre megadott szavakkal bombáz!

8 hónapja