Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Do czwartku!"

Tłumaczenie:Until Thursday!

3 lata temu

5 komentarzy


Lukasenko2525

Until thursday czemu nie to thursday

3 lata temu

pedziwiatr1

Z calym szacunkiem, ale te zadania sa do d... Brakuje kontekstu zdan. Jest "do czwartku!" Z wykrzyknikiem. Dlatego uznalem ze jest to pozegnanie. Anglicy w tej sytuacji w 95% powiedza "See you Thursday!" I ten zwrot wpisalem. I oczywiscie zle. I nie piszcie mi prosze ze to znaczy "do zobaczenia". Po polsku moze i tak znaczy, ale na wysoach tak wlasnie sie mowi. A nie z d... wziete " till Thursday"

2 lata temu

xmoniczkax.567

Dokładnie... dlatego robią się tu afery o nic. Bo ludzie nie znają kontekstu zdań.

2 lata temu

yegomosc

Till Thursday

3 lata temu

Ksikorka

Odpowiedź z "see you" również jest poprawna, jednak trzeba zwrócić uwagę na przedimek- "on" przed nazwami tygodnia np. on Monday, on Thursday

1 rok temu