A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lánnyal jön."

Fordítás:He comes with the girl.

3 éve

7 hozzászólás


myplay5656

he comes with a girl - miért nem jó ?

3 éve

myplay5656

he comes with a girl - miért nem jó ?

3 éve

budai.doc

Mert nem "egy" lánnyal, hanem "a" lánnyal jön.

3 éve

szisziiii

mert az a az egy a the pedig az a/az :)

3 éve

ZoltnKaps1

ezt választottam, -.-

3 éve

Fox671878

mért úgy mondja hogy dzsi-örl

7 hónapja

TthKlmn

With girl a lánnyal

2 hónapja