Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We are Germans."

Tłumaczenie:Jesteśmy Niemcami.

3 lata temu

26 komentarzy


mariuszex

Dobrze, że to tylko gra..

3 lata temu

aleksanderkamil

No bez przesady...

3 lata temu

wafelo
wafelo

Ja, natürlich!

3 lata temu

TomaszOlsz2

Jestem polakiem a nie niemcem ;)

3 lata temu

StarterX4
StarterX4

Ślązakami, ani nie niemcami ani polakami :P xD

11 miesięcy temu

Kubulka
Kubulka

Ale ta pani cos dziwnie to mowi, nie?

2 lata temu

MichalGluz

powiedzialem "We are polish" i tez mi przyjelo - cos chyba nie za dokladny modul rozpoznawania mowy

3 lata temu

Pfffffff...

Albo to ty mówisz niewyraźnie xd

1 rok temu

Kubulka
Kubulka

Czasami sie pokrece i powiem jeszcze "niech to" i mi przyjmuje:-)

2 lata temu

NelMalanka

Kilka razy mówię Germans i mi nie zalicza

2 lata temu

tadzioag

powinno być: my jesteśmy polakami

1 rok temu

Szympon97

Chyba twórcy są niemcami

1 rok temu

Emwue
Emwue

Amerykanami. Chyba, że chodzi ci o osoby odpowiedzialne konkretnie za kurs Angielskiego, wtedy Polakami. :P

Nie byłby to zbyt dobry kurs angielskiego, gdyby nie nauczył cię co znaczy 'We are Germans' – co jeśli spotkasz jakichś Niemców i ci to powiedzą? ;)

1 rok temu

Taxprom.pl

Odpowiedzą po niemiecku

6 miesięcy temu

PatrycjaBo13

Naprawdę?!!! To tylko ĆWICZENIE!!! Co wam nie odpowiada?! Mamy się nauczyć angielskiego a nie komentować ćwiczenia.

3 lata temu

Busha9

Naprawde?dlaczego nie komentowac?

1 rok temu

Lenucha88898

Co, nie możemy? Przecież po to twórcy zrobili zakładkę "komentarze"!!

1 rok temu

andziam85

Piszę poprawnie tłumaczenia a nie zalicza mi zadania...

1 rok temu

ukaszJendr2

Jak napisałeś?

6 miesięcy temu

StarterX4
StarterX4

Nie, nie jesteśmy XD

11 miesięcy temu

alexandra299760

No ja nie jestem!!

1 rok temu

Taxprom.pl

Dlaczego nie zalicza "We are Polish" przecież jestem Polakiem tak samo jak reszta tu ćwiczących. Nie wyrzeknę się przecież narodowości. Bóg, Honor, Ojczyzna. Nie będzie niemiec pluł nam w twarz

6 miesięcy temu

gdsgsfdgfd

tfu

1 rok temu

cri123293
cri123293

"We are German" bez S. To jest adjective

2 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Tutaj oba "Germans" i "German" są poprawne. "German" jest oba "adjective" i "noun". Dla wiele narodowości przymiotnik = rzeczownik. "She married an American", "The American flag"

2 lata temu

Busha9

Ta paniusia mowi bardzo niewyraznie

1 rok temu

Powiązane dyskusje