1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boys eat bread."

"The boys eat bread."

Překlad:Chlapci jedí chleba.

November 29, 2014

8 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

Nemesis_NaR

Pro ty, co přemýšlí, proč ve cvičení typu "Vyber správné chybějící slovo z nabídky" je správně pouze "boys" a "boy" je špatně - závisí to tvaru slovesa. Aby to mohl být jeden chlapec, tedy třetí osoba čísla jednotného, tak by sloveso muselo mít koncovku "s" - The boy eatS bread.

February 18, 2016

JohanaKot

Myslím, že oprava je dobře.... "jí" se používá v jednotném čísle on jí, v množném se správně použije jedí nebo ona jí, ony jedí atd.

February 1, 2016

Michaela_1-2.3

Proč není před slovem bread neurčitý člen?

July 14, 2016

kacenka9

chleba je nepocitatelne podstatne jmeno. Ta neurcity clen nemaji

September 19, 2016

Vavinec

Kluci ji chleba je blbe?

January 25, 2019

Dominik542745

Prosím sjednoťte si správné varianty, jednou je jí použito přímo v zadání či to ukáže jako variantu u odpovědi a jednou to je špatně.

February 24, 2019

AlonaSusli

Řekla jsem to spravne ale první slovo tam bylo oznaceny jako že jsem ho neřekla

March 20, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.