"It is perfectly possible."

Překlad:To je zcela možné.

November 29, 2014

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


jenda48

Pro mne perfektně možné má český ekvivalent " témeř jisté". S docela možné z hlediska používání souhlasím a myslím si že se tyto dva výrazy liší jen mírou pravděpodobnosti, odhaduji - 3Tau a 5 Tau, takzvaná jistota to samozřejmě není. A Fuzzy logika by všechny poučila, že něco je částečně možné, protože se jedná o míru pravděpodobnosti, že daný jev nastane či nenastane. Například jdete na autobus , vyrazili jste pozdě, zkoušíte jej stihnout a stihnete, autobus měl mírné zpoždění. Když vyrazíte brzy, je téměř jisté, že jej stihnete - a autobus nejel, zůstal viset v kopci, není posypáno. Tak pracuje statistika a pravděpodobnost s jevy.


SonaPaulov

dala bych tam absolutely misto perfectly


kacenka9

Anglicke vety jsou pro nas nemenne. Jsou zadany systemem.


vladimirbz

Tomu rozumím, ale pokud tuto větu anglicky mluvící lidé opravdu používají, přiřaďte jí český ekvivalent, který se běžně používá zase u nás, a to např. "Je to určitě možné". Pokud se takové věty nepoužívají, tak je vyřaďte.


EliskaCy

perfectly je možné překládat též jako "perfektně", což správná odpověď nanabízí


MZ8NXF

"Je to určitě možné." nejde proč?


vladimirbz

To vám tady nikdo neodpoví, protože by museli přiznat, že hlavní překlad je blbě a kačenka už nemá sílu to všechno opravovat. A souhlasím s vámi, že k blběmu "úplně možné" je správný český ekvivalent "určitě možné". Navíc k "úplně" je bližší "completely".


ladavala

"completely" a "perfectly" jsou synonyma https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/perfectly?q=perfectly Věta "To je zcela možné" je běžně používaná podle vyhledání na Google.


LiS0407

Já mám ještě další možnost : "Je to jistě možné" - ale je to špatně :-( , i když česky mi to zní docela elegantně.. :-) . Nebere ani "to je určitě možné". Ale větu "To je zcela možné" jsem asi nikdy neslyšela.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.