Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У цього солдата немає сім'ї."

Переклад:The soldier does not have a family.

0
3 роки тому

15 коментарів


AnnLarivon

the soldier hasn't got a family. Why is it wrong?

7
Відповісти3 роки тому

SergioRuido

Both are correct. haven't got is British English and the Duolingo website practices American variant.

11
Відповісти3 роки тому

Alex0n12

This soldier has no family. Теж вірно

3
Відповісти2 роки тому

Sultanidze

А варіант: "The soldier hasn't a family" теоретично вірний?

-1
Відповісти2 роки тому

Mirrkka
Mirrkka

ні

0
Відповісти1 рік тому

_Alexik_

"солдат не сім'ю"- це дослівний переклад

-4
Відповісти2 роки тому

riyko

чому не сім'ю то ж пише HASn't не має?

-2
Відповісти2 роки тому

_Alexik_

Вибачаюсь, тільки зараз почав розбиратися в цьому)

3
Відповісти1 рік тому

EwgenES

А чому have? Солдат - "він" же?

-1
Відповісти12 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо у Вас запитання до The soldier does not have a family, то зверніть увагу на допомвжне дієслово does, що вживається у заперечувальних і питальних реченнях

6
Відповісти2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

(продовжую). Does вказує особу, число, час. Have передає зміст слова, воно у таких випадках не змінюється.

5
Відповісти12 роки тому

Mirrkka
Mirrkka

так я теж не розумію

2
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо у Вас запитання щодо Have, то тут в обговоренні я відповідав, почитайте. А повніше знайдете тут: http://easy-english.com.ua/negative-sentences/

3
Відповісти1 рік тому

Serhii243236

А чому не може бути варіант: The soldier not has a family

-1
Відповісти8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Заперечні англійські речення в часах Present Simple, Past Simple мають іншу структуру. Обов'язково додається допоміжне дієслово do, does (Present), або did (Past). Воно приймає форму, що відповідає часу, числу і особі. Основне дієслово в такому реченні лише передає зміст першою формою (як у словнику). The soldier does not have a family. Тут третя особа однини в теперішньому часі, тому does. Have - перша форма основного дієслова.

2
Відповісти8 місяців тому