"У цього солдата немає сім'ї."

Переклад:The soldier does not have a family.

3 роки тому

15 коментарів


AnnLarivon

the soldier hasn't got a family. Why is it wrong?

3 роки тому

SergioRuido

Both are correct. haven't got is British English and the Duolingo website practices American variant.

3 роки тому

Alex0n12

This soldier has no family. Теж вірно

2 роки тому

Sultanidze

А варіант: "The soldier hasn't a family" теоретично вірний?

3 роки тому

Mirrkka
Mirrkka

ні

1 рік тому

_Alexik_
_Alexik_

"солдат не сім'ю"- це дослівний переклад

3 роки тому

riyko

чому не сім'ю то ж пише HASn't не має?

2 роки тому

_Alexik_
_Alexik_

Вибачаюсь, тільки зараз почав розбиратися в цьому)

2 роки тому

EwgenES

А чому have? Солдат - "він" же?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо у Вас запитання до The soldier does not have a family, то зверніть увагу на допомвжне дієслово does, що вживається у заперечувальних і питальних реченнях

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

(продовжую). Does вказує особу, число, час. Have передає зміст слова, воно у таких випадках не змінюється.

2 роки тому

Mirrkka
Mirrkka

так я теж не розумію

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо у Вас запитання щодо Have, то тут в обговоренні я відповідав, почитайте. А повніше знайдете тут: http://easy-english.com.ua/negative-sentences/

1 рік тому

Serhii243236

А чому не може бути варіант: The soldier not has a family

11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Заперечні англійські речення в часах Present Simple, Past Simple мають іншу структуру. Обов'язково додається допоміжне дієслово do, does (Present), або did (Past). Воно приймає форму, що відповідає часу, числу і особі. Основне дієслово в такому реченні лише передає зміст першою формою (як у словнику). The soldier does not have a family. Тут третя особа однини в теперішньому часі, тому does. Have - перша форма основного дієслова.

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.