"She left me a note."

Překlad:Nechala mi vzkaz.

November 29, 2014

24 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

Mgr.Alena

nechala mi zprávu- je správné

November 29, 2014

kacenka9

Ano, je. Chybejici preklady hlaste, prosim, pres tlacitko "Nahlasit chybu" a zaskrtnuti "Muj preklad mel byt take uznan" Z diskuzi se spatne na puvodni vetu dobyvame.

December 1, 2014

gaston68cz

Pouziva se obvykle "note" nebo "message"? Je mezi tim nejaky rozdil?

November 12, 2015

jgstcd

Oboje maji i jiny vyznamy, ale tady je rozdil v tom, ze "note" je urcite psano, zatimco "message" nemusi byt.

November 15, 2015

kolpasky

Co znamena slovo notu .... Nie som cech a nerozumiem tomu

November 15, 2015

gaston68cz

Píšete bez diakritiky, takže pokud to má být "nótu", pak je to "diplomatická nóta", neboli "písemné formální úřední sdělení státního orgánu pro zahraniční styky orgánu státu druhého" (neodolal jsem, krásná úřední definice ÚJČ)

November 16, 2015

Milano3107

Mě přijde,že místo "left" tam hlas říká "loved" A to není zdaleka jenom toto,někdo řekne větu,která obsahuje třeba 8 slov a srozumitelně jsou slyšet ztěží 4. V tomhle je angličtina děsná!!

January 10, 2016

Nemesis_NaR

Čte to stroj, takže to občas holt není ideální, obzvlášt intonace věty jako celku zcela chybí. Ale tady při puštění z diskuze mi "left" a vůbec celé toto audio přijde zcela v pořádku.

March 16, 2016

Milkin77

To znamená, že slova jsou namluvena zvlášť a strojově se to tady spojuje do vět? Někdy mi to připadá, že se některé slova ve větě překrývají a nejde tomu rozumět.

May 4, 2016

kacenka9

Tak nejak. Jako vsechna takova zarizeni. Vase GPS take nema namluvene 'zahnete na Narodni tride doprava', ale kazde slovo zvlast. Nebo alespon casti vet zvlast. Nekdy je ta vyslovnost tim zkreslena, ale casto jsou ty vety, na ktere si uzivatele stezuji, realne a opravdu takhle (a jeste mnohem hur) v realu zni.

May 4, 2016

paweru

Ve cvičení s výběrem slov to nabízí "nechala mně notu" což je hodně divoké. Chápal bych "poznámku, zpravu"...

March 1, 2016

Nemesis_NaR

To teda opravdu je divoké, význam slova "note" chápete správně. Jenže bohužel na výběr slov do tohoto cvičení v aplikaci nemáme žádný vliv. A "notu" vzhledem ke štouralům musíme nechat mezi uznávanými... Takže až příště budete někdo chtít zase někde uznat nějaký obskurní překlad, tak si vzpomeňte na tuto větu s tím, že to může mít i negativní důsledky :-P

March 16, 2016

M4N1C7

Omlouvám se, ale note beru jako zápisky ? je to správně?

March 15, 2016

Nemesis_NaR

Ano, ale v množném čísle. "A note" je "poznámka" a když si během hodiny ve škole těch poznámek udělám víc, tak už "notes" může být "zápisky"

March 16, 2016

Haluz1

A odkdy "note" má význam i jako nota (hudební nota). Nebo ta nota je, jak napsal pán gaston68cz, diplomatická nota, neboli nějaký úřední sdělení či co...? Děkuji

October 4, 2016

Ondej30188

Nechala mi zápisek/zápis. Pridejte to prosim. Dekuju

March 11, 2017

duro007

nemoze byt, nechala mi odkaz?

March 19, 2017

kacenka9

Ne. Odkaz je slovensky, ale v cestine se nepouziva

March 20, 2017

Pavel221503

nahlásil jsem, že to nebere: bankovku

January 3, 2018

JiNeern

Přesněji řečeno, slovo "odkaz" nemá v češtině tento význam. Sice existuje, ale jen ve významu dědictví (zejména myšlenkové – lze mluvit např. o Masarykově odkazu a lze se k nemu hlásit, ale to rozhodně není "note").

February 21, 2018

ZdekaSchoo

Odkaz na webovou stránku je link.

September 14, 2018

ZbigniewKa145239

A nemůže být nechala mi poznámku

October 1, 2019

ZdekaSchoo

note sice znamená i poznámka, ale poznámka se nenechává, můžu někomu nechat vzkaz nebo zprávu, ale ne poznámku, poznámky si můžu všimnout, poznámky si můžu dělat během školení nebo vyučování, můžu říct o někom nebo něčem poznámku, ale dle mého názoru nejde někde nechat poznámku, můžu nechat někde papír, kde jsem napsala nějakou poznámku pro někoho, jenže tento papír s napsanou poznámkou se nazývá vzkaz, zpráva, takže můžu nechat vzkaz, ale ne poznámku

October 1, 2019

ZbigniewKa145239

Jasně díky za vysvětlení

October 1, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.