"O cămașă roșie nu este albastră."

Traducere:A red shirt is not blue.

acum 3 ani

4 comentarii


teodora1998

A shirt red is not ble .. de ce nu e admis?

acum 3 ani

SebastianMolin

pentru ca este gresita ordinea adjectivului.

1) Nu este voie sa pui un substantivul inaintea adjectivului. Deci nu este voie sa pui shirt (substantiv), red (adjectiv)

2) "ble" nu este un cuvant in engleza. Poate a fost un typo, "blue" este cuvantul corect.

acum 3 ani

Horatiu31

De ce nu este corect "One red shirt is not blue."

acum 3 ani

Deni2398Elena

"A red shirt isn't a blue one",De ce nu e corect asa?

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.