"O cămașă roșie nu este albastră."

Traducere:A red shirt is not blue.

November 29, 2014

4 comentarii


teodora1998

A shirt red is not ble .. de ce nu e admis?

November 29, 2014

SebastianMolin

pentru ca este gresita ordinea adjectivului.

1) Nu este voie sa pui un substantivul inaintea adjectivului. Deci nu este voie sa pui shirt (substantiv), red (adjectiv)

2) "ble" nu este un cuvant in engleza. Poate a fost un typo, "blue" este cuvantul corect.

November 30, 2014

Horatiu31

De ce nu este corect "One red shirt is not blue."

March 9, 2015

Deni2398Elena

"A red shirt isn't a blue one",De ce nu e corect asa?

July 15, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.