دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"نحن سلاحف."

الترجمة:We are turtles.

منذ 3 سنوات

61 تعليقًا


sohila11

ازای بيقولوا احنا سلاحف مفيش ترجمة صح او يقولوا عندی سلاحف مش احنا سلاحف ولو كنا احنا سلاحف كنا هنرد ازای هههههههههه

منذ 3 سنوات

tota311063

هههههههه

منذ سنتين

3aER1

ههههههههههه

منذ سنتين

80hf

من جد !هههههه

منذ سنتين

nawwaph

ههههههههههه ما أجمل أسلوبكم يا المصريين أرجو الإضافة ع التليجرام @nawwaph

منذ سنتين

mero504374

بيقولو علشان تتعلمي على نفس الكلمات الي بتحفظيها يوميا

منذ سنتين

nour1920

ههههههههههه

منذ سنتين

mido0o.coder

لماذا احتسب we خطأ مع ان معناها نحن

منذ 3 سنوات

nawwaph

والله احنا بشر يا جماعة الخير

منذ سنتين

joker_007

لانك ناسي are

منذ سنتين

Rawy4

Yor are turtles في حد يرضي كدا

منذ 3 سنوات

NuhaTuki

لا

منذ 3 سنوات

ayaaya16

ههههههه

منذ سنتين

nawwaph

ههههههههه

منذ سنتين

DoniaSapry

لي we غلط طب معنهاا نحن

منذ 3 سنوات

shomaukh

اجل احنا سلاحف

منذ سنتين

TDGB1

Weبمعنى نحن وانا هيك جاوبت وتطلع صحيح :-):-)

منذ 3 سنوات

Captain-Hima

ازاي tortoises احتسبت خطأ ؟ -_-

منذ 3 سنوات

KareemHosney

اسمها turtles T u r t l e s .

منذ سنتين

THEKRA983829

نسيت are:(

منذ سنتين

s3TL

أصلن الجملة غلط الwe و you و they و I ما تاخد s حق الجمع أمة he و she و it تاخد جمع s

منذ سنتين

Qzvn1

اه مش فاهم

منذ سنتين

badr895539

Weنحن we're كان

منذ سنتين

Rafalaljan

خبال ههههه احنه سلاحف

منذ سنتين

ahmedrabie19

حلوة احنا سلاحف دي

منذ سنتين

xL7en-

سلاحف النينجا

منذ سنتين

Thara1423t

ههه

منذ سنتين

Yg9u2

ههه

منذ سنتين

PE913

هههه

منذ سنتين

xzYh2

نحن سلاحف النينجا ههههه

منذ سنتين

khaled22521

انا احتار بالسؤال ذا وارفض اجاوب
يعني حنا سلاحف الغلط غير مقبول ومارح اسكت هههههههه

منذ سنتين

Qzvn1

مش عارف ف بعض الغباء ازاى احنا سلاحف

منذ سنتين

fouf4
منذ 3 سنوات

mlCl6
منذ سنتين

oMEz1

كيف يعني نحن سلاحف يعني جمله مازبطت

منذ سنتين

amiraabdel90673

Hi

منذ سنتين

joker_007

اصلا خطا ذي معناها نحن نكون سلاحف

منذ سنتين

joker_007

are = نكون We = نحن

منذ سنتين

joker_007

هم قصدهم ياالله حولنا سلاحف

منذ سنتين

KoukaKoukita0

pourquoi we est faux

منذ سنتين

tztoza

nous avans des tortures

منذ سنتين

queen951507

ههههه جمله حلووه:O

منذ سنتين

kHDV6

كمت اشك بنفسي

منذ سنتين

magdy14690

هي عايزه تركيز

منذ سنتين

Yg9u2

هاي تشبيه عادي

منذ سنتين

zgert

We hhh

منذ سنتين

loley904

يوه اش هذا تراه كلمة سهلة بس يسو زيادة

منذ سنتين

yousefshah4

ههههههههههه ده اللي هو ازاي

منذ سنتين

QuietnessQ

Do turtules speak

منذ سنتين

abdullah12313067

..

منذ سنتين

masar10

نحن سلاحف مرحبا سلاحف ههههههههههههه:-) :-)

منذ سنتين

nomed883815

ممكن شرح لماذا اضفنا es ولم نضف s

منذ سنتين

ZbVj1

هههه اخر زمن سرنا سلاحف

منذ سنتين

7XYv1

تخيل أنك تشاهدف فلم وسمعت هذه الجملة ، البرنامج يهدف الى إضاح افتراضي لاستخدام نفس جمل الدرس

منذ سنتين

ExGm4

ههههههه

منذ سنتين

elmostakime

هههه

منذ سنة واحدة

v77Q2
v77Q2

ما شاء الله دولينجو خلتنا سلاحف

منذ سنة واحدة

GwahrdElFa

هو مش نحن سلاحف بالانجليزية يعني we are turtles طيب ! ليه بقا بتحسب خطأ وتيجي بدالها we are tortoises !!

منذ 7 أشهر

Mohamd_tr23

We are not turtles We are ninja turtles

منذ شهرين

elliot0101

لا اعرف طريقة نطق كلمة سلاحف ممكن شخص يكتبها بأحرف عربية ؟؟

منذ شهرين

scV63

تيرتلس

منذ 3 أيام

المناقشات ذات الصلة