"نحن سلاحف."

الترجمة:We are turtles.

November 29, 2014

62 تعليقًا

التصنيف حسب أفضل مشاركة

sohila11

ازای بيقولوا احنا سلاحف مفيش ترجمة صح او يقولوا عندی سلاحف مش احنا سلاحف ولو كنا احنا سلاحف كنا هنرد ازای هههههههههه

August 4, 2015

tota311063

هههههههه

November 25, 2015

3aER1

ههههههههههه

January 10, 2016

80hf

من جد !هههههه

January 19, 2016

nawwaph

ههههههههههه ما أجمل أسلوبكم يا المصريين أرجو الإضافة ع التليجرام @nawwaph

December 22, 2015

mero504374

بيقولو علشان تتعلمي على نفس الكلمات الي بتحفظيها يوميا

February 1, 2016

nour1920

ههههههههههه

May 5, 2016

mido0o.coder

لماذا احتسب we خطأ مع ان معناها نحن

November 29, 2014

nawwaph

والله احنا بشر يا جماعة الخير

December 22, 2015

joker_007

لانك ناسي are

January 21, 2016

DoniaSapry

لي we غلط طب معنهاا نحن

August 14, 2015

Rawy4

Yor are turtles في حد يرضي كدا

September 8, 2015

NuhaTuki

لا

September 14, 2015

ayaaya16

ههههههه

December 4, 2015

nawwaph

ههههههههه

December 22, 2015

shomaukh

اجل احنا سلاحف

November 10, 2015

TDGB1

Weبمعنى نحن وانا هيك جاوبت وتطلع صحيح :-):-)

July 31, 2015

xL7en-

سلاحف النينجا

December 14, 2015

xzYh2

نحن سلاحف النينجا ههههه

January 22, 2016

Captain-Hima

ازاي tortoises احتسبت خطأ ؟ -_-

January 26, 2015

KareemHosney

اسمها turtles T u r t l e s .

November 3, 2015

THEKRA983829

نسيت are:(

September 17, 2015

s3TL

أصلن الجملة غلط الwe و you و they و I ما تاخد s حق الجمع أمة he و she و it تاخد جمع s

September 26, 2015

Qzvn1

اه مش فاهم

February 2, 2016

badr895539

Weنحن we're كان

November 20, 2015

Rafalaljan

خبال ههههه احنه سلاحف

November 30, 2015

ahmedrabie19

حلوة احنا سلاحف دي

December 8, 2015

Thara1423t

ههه

January 2, 2016

Yg9u2

ههه

February 9, 2016

PE913

هههه

January 2, 2016

khaled22521

انا احتار بالسؤال ذا وارفض اجاوب
يعني حنا سلاحف الغلط غير مقبول ومارح اسكت هههههههه

January 26, 2016

kHDV6

كمت اشك بنفسي

February 1, 2016

Qzvn1

مش عارف ف بعض الغباء ازاى احنا سلاحف

February 2, 2016

QuietnessQ

Do turtules speak

April 5, 2016

masar10

نحن سلاحف مرحبا سلاحف ههههههههههههه:-) :-)

May 5, 2016

7XYv1

تخيل أنك تشاهدف فلم وسمعت هذه الجملة ، البرنامج يهدف الى إضاح افتراضي لاستخدام نفس جمل الدرس

May 21, 2016

ahmad95syr

هههه تعالو نعمل سباق

April 2, 2019

fouf4
August 16, 2015

mlCl6
November 27, 2015

oMEz1

كيف يعني نحن سلاحف يعني جمله مازبطت

November 29, 2015

amiraabdel90673

Hi

January 20, 2016

joker_007

اصلا خطا ذي معناها نحن نكون سلاحف

January 21, 2016

joker_007

are = نكون We = نحن

January 21, 2016

joker_007

هم قصدهم ياالله حولنا سلاحف

January 21, 2016

KoukaKoukita0

pourquoi we est faux

January 25, 2016

fifibaterflay23

nous avans des tortures

January 25, 2016

queen951507

ههههه جمله حلووه:O

January 29, 2016

magdy14690

هي عايزه تركيز

February 2, 2016

Yg9u2

هاي تشبيه عادي

February 9, 2016

zgert

We hhh

February 22, 2016

loley904

يوه اش هذا تراه كلمة سهلة بس يسو زيادة

March 9, 2016

yousefshah4

ههههههههههه ده اللي هو ازاي

March 14, 2016

abdullah12313067

..

May 1, 2016

nomed883815

ممكن شرح لماذا اضفنا es ولم نضف s

May 9, 2016

ZbVj1

هههه اخر زمن سرنا سلاحف

May 10, 2016

ExGm4

ههههههه

May 31, 2016

elmostakime

هههه

October 6, 2016

gold0fish

ما شاء الله دولينجو خلتنا سلاحف

October 30, 2016

GwahrdElFa

هو مش نحن سلاحف بالانجليزية يعني we are turtles طيب ! ليه بقا بتحسب خطأ وتيجي بدالها we are tortoises !!

February 11, 2018

Mohamd_tr23

We are not turtles We are ninja turtles

July 4, 2018

jong.hyun

لا اعرف طريقة نطق كلمة سلاحف ممكن شخص يكتبها بأحرف عربية ؟؟

July 14, 2018

IU18x

تيرتلس

September 12, 2018

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.