Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Geçen salı mı?"

Çeviri:Last Tuesday?

0
3 yıl önce

16 Yorum


h3du4n

İs it last tuesday? Olmazmı

15
Cevap ver3 yıl önce

YusufSagbas

Aynen ya

0
Cevap ver2 yıl önce

BatuhanKes

Anlamı "o salı mı" olurdu öyle olsaydı

0
Cevap ver2 yıl önce

mehlisultan

başına the koyunca neden olmuyor

4
Cevap ver3 yıl önce

ZHE_ZBK

Ya last son degilmigdi

2
Cevap ver3 yıl önce

serdaro81

Evet son salı demek zaten

3
Cevap ver2 yıl önce

ardahatunoglu

Last Bircok anlamda kullanilabiliyor bunlardan biride Gecen, son, evvelki, en son anlaminda kullanilmis.

2
Cevap ver3 yıl önce

BatuhanKes

Hangi salı olduğu belli çünkü. Geçen salı. Hangi salı olduğunu bilmediğinde the kullanabilirsin.

0
Cevap ver2 yıl önce

saidnursi

Is the last tuesday. Neden olmuyor selceeeeeen

4
Cevap ver3 yıl önce

ahmet662027

Burada soru cümlesi olduğunu nasıl anlıyoruz

4
Cevap ver2 yıl önce

ahmet662027

Geçen Salı olmado gerekmiyor mu

0
Cevap ver2 yıl önce

ardahatunoglu

"Previous tuesday?" neden yanlış?

2
Cevap ver3 yıl önce

HasanMetin2

Is the last Tuesday? Olmadı Last Tuesday, olmalı dedi

1
Cevap ver2 yıl önce

144965

Is it passed tuesday neden yanlis

0
Cevap ver3 yıl önce

OmerHaciog1

Sadece "last tuesday" yeterli bence burada vurgu yaparak soru sormak mümkün

0
Cevap ver1 yıl önce

serdar_klnc

Is last tuesday. Olmazmı

0
Cevap ver11 ay önce