"Geçen salı mı?"

Çeviri:Last Tuesday?

3 yıl önce

16 Yorum


h3du4n

İs it last tuesday? Olmazmı

3 yıl önce

YusufSagbas

Aynen ya

3 yıl önce

BatuhanKes

Anlamı "o salı mı" olurdu öyle olsaydı

3 yıl önce

mehlisultan

başına the koyunca neden olmuyor

3 yıl önce

ZHE_ZBK

Ya last son degilmigdi

3 yıl önce

serdaro81

Evet son salı demek zaten

2 yıl önce

ardahatunoglu

Last Bircok anlamda kullanilabiliyor bunlardan biride Gecen, son, evvelki, en son anlaminda kullanilmis.

3 yıl önce

BatuhanKes

Hangi salı olduğu belli çünkü. Geçen salı. Hangi salı olduğunu bilmediğinde the kullanabilirsin.

3 yıl önce

saidnursi

Is the last tuesday. Neden olmuyor selceeeeeen

3 yıl önce

ahmet662027

Burada soru cümlesi olduğunu nasıl anlıyoruz

2 yıl önce

ahmet662027

Geçen Salı olmado gerekmiyor mu

2 yıl önce

ardahatunoglu

"Previous tuesday?" neden yanlış?

3 yıl önce

HasanMetin2

Is the last Tuesday? Olmadı Last Tuesday, olmalı dedi

2 yıl önce

144965

Is it passed tuesday neden yanlis

3 yıl önce

OmerHaciog1

Sadece "last tuesday" yeterli bence burada vurgu yaparak soru sormak mümkün

1 yıl önce

serdar_klnc

Is last tuesday. Olmazmı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.