"Itneverrains."

Tłumaczenie:Nigdy nie pada.

3 lata temu

19 komentarzy


Ewelaaaa

A czy to tlumaczenie jest poprawne ? Why not? "To nigdy nie pada."

3 lata temu

wiktoria40

A czy ty tak po polsku mówisz?

2 lata temu

jankobill

Rain to deszcz/rzeczownik/lub pada/czasownik.Np.It is raining-pada deszcz, It is snowing-pada śnieg.W powyższym przypadku rain-to padać,nie określamy co.

2 lata temu

annjoop

Dlaczego nie może być : Deszcz nigdy nie pada?

3 lata temu

karomar123

To byłoby tak dziwne jak słoń jedzący ryż, który z resztą pojawił się w tym "programie"

3 lata temu

Yola448704

karomar123, takie tłumaczenie też może być poprawne gdy
doda się w polskim zdaniu miejsce, w którym pada albo nie, dlatego, że angielskie "it rains" oznacza: pada/ pada deszcz.
Poza tym - deszcz jest opadem, więc... musi padać.

"it never rains in California" - W Kalifornii nigdy nie pada deszcz/ Deszcz nigdy nie pada w Kalifornii

9 miesięcy temu

PiotrUlatowski

jak najbardziej moze byc, ale tworca programu nie przewidzial takiej odpowiedzi, nie jest zapisana w badzie i rozpoznawane jest jako blad, co nie jest oczywiscie prawda. Natknalem sie na wiele takich wlasnie bledow w tym "programie".

3 lata temu

Krzysiek.Kris

Bo nie ma Rain (rzeczownik deszcz)

2 lata temu

zuzeu22

Ponieważ nie jest "deszcz" tylko "to". Przecież może padać coś innego niż deszcz.

3 lata temu

Amcia28

Napisałam tłumaczenie "To nigdy nie pada" . W końcu it to to. I miałam błąd. Czy to rzeczywiście mój błąd czy systemu? Pomoże ktoś?

2 lata temu

buskes76

W tłum. dosłownym może tak ale w znaczeniu chyba nie bo to it - to chyba po prostu nie określa co (nie) pada; deszcz, śnieg, grad... Z poprzednich ćwiczeń i komentów wiem że it rains znaczy pada ale właśnie nie określa co; śnieg czy deszcz itd... i tak się pewnie po prostu mówi w j. en. PS Pewnie najczęściej chodzi o deszcz ale tylko w domyśle (a w UK to już chyba najbardziej ;)

2 lata temu

Amcia28

Dziękuję za odpowiedź! ;)

2 lata temu

Yola448704

Amcia28, odpowiedź buskes 76 jest, co najmniej, dziwaczna. IT RAINS oznacza dokładnie to, że pada DESZCZ, tak jak w polskim zwrocie: LEJE jak cebra! (kto? co? on - deszcz!).

IT jest podmiotem, który zastępuje "the rain" (what?
IT- the rain). Jest to tak oczywiste, że chodzi o deszcz, że mówi się "IT rains" zamiast "masła maślanego" - "The rain rains"

the rain - deszcz (rzeczownik)
to rain - padać (czasownik)

9 miesięcy temu

micik1

Proszę:-)

2 lata temu

Yola448704

O co prosisz? ;-

9 miesięcy temu

Anielitka

to twój błąd bo ja też tak napisałam i też miałam ZLE

2 lata temu

EwaKajrys

Bzdury

3 lata temu

micik1

Deszcz zawsze pada a może nie??

2 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

It never rains but it pours - kiedykolwiek jest kłopot, jest duży kłopot

3 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.