1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They have never cooked crab."

"They have never cooked crab."

Traducere:Ei nu au gătit niciodată rac.

November 30, 2014

14 comentarii


ValeriuAbajer

ei niciodata n-au gatit rac de ce nu merge?

November 30, 2014

BlackDenis

Ei niciodată nu au gătit rac/ dar asta de ce...?

January 11, 2015

DanDracea

de ce nu merge preparat in loc de gatit?

January 19, 2015

Johanna_Blue

Daca apasati butonul de "raport" se ia in considerarea. Daca nu, asteptati mult si bine pentru ca moderatorii nu au timp sa treaca prin n-spe comentarii. Deci dati "raport" or stop complaining.

September 28, 2015

BuniMarian

Pt corespondentul lui crab, in romana ,este rac

April 19, 2015

Lucky8boy

Intra si crab daca nu ma insel

July 29, 2017

Helenely3

merge am scris eu crab si iti da si alta traducere cea cu rac

November 12, 2019

Alexandra_Corina

De ce in loc de rac nu merge crab din moment ce este la traducere?

February 24, 2015

Georgiana219719

La mine a mers si crab

August 19, 2015

LidiaG2

Ei niciodata nu au gatit rac. De acum trei luni si nici o reactie la propozitia asta din partea moderatorilor. Sunt convinsa, ca e corect si asa, de ce nu este in variantele adaugatoare, cu atat mai mult, ca si altii s-au adresat cu asa parere.

June 27, 2015

camimark

Nu mai stiu cand apare terminatia.. ed impreuna cu have si cand nu.

July 11, 2015

Nadia315508

Perfectul Prezent se formeaza cu auxiliarul to have( have, has ) urmat de participiul trecut al verbului de conjugat. ( Nu uitati: la un verb regulat, participiul trecut se formeaza prin adaugarea terminatiei -ed; la verbele neregulate, el reprezinta a treia forma de baza.)

November 28, 2019

maricelbur

Am scris corect si nu mi acceptă raspunsul.

February 2, 2017

MarinetandAdrien

Este correct crab nu este correct rac Duolingo

March 14, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.