1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They have never cooked crab."

"They have never cooked crab."

Traducere:Ei nu au gătit niciodată rac.

November 30, 2014

16 comentarii


ValeriuAbajer

ei niciodata n-au gatit rac de ce nu merge?


BlackDenis

Ei niciodată nu au gătit rac/ dar asta de ce...?


DanDracea

de ce nu merge preparat in loc de gatit?


M.Gabriela873786

Deoarece în limba engleză nu există cuvântul ,,preparat".Corect este gătit.


LidiaG2

Ei niciodata nu au gatit rac. De acum trei luni si nici o reactie la propozitia asta din partea moderatorilor. Sunt convinsa, ca e corect si asa, de ce nu este in variantele adaugatoare, cu atat mai mult, ca si altii s-au adresat cu asa parere.


camimark

Nu mai stiu cand apare terminatia.. ed impreuna cu have si cand nu.


Nadia315508

Perfectul Prezent se formeaza cu auxiliarul to have( have, has ) urmat de participiul trecut al verbului de conjugat. ( Nu uitati: la un verb regulat, participiul trecut se formeaza prin adaugarea terminatiei -ed; la verbele neregulate, el reprezinta a treia forma de baza.)


Johanna_Blue

Daca apasati butonul de "raport" se ia in considerarea. Daca nu, asteptati mult si bine pentru ca moderatorii nu au timp sa treaca prin n-spe comentarii. Deci dati "raport" or stop complaining.


Alexandra_Corina

De ce in loc de rac nu merge crab din moment ce este la traducere?


Georgiana219719

La mine a mers si crab


BuniMarian

Pt corespondentul lui crab, in romana ,este rac


Lucky8boy

Intra si crab daca nu ma insel


Helenely3

merge am scris eu crab si iti da si alta traducere cea cu rac


maricelbur

Am scris corect si nu mi acceptă raspunsul.


MarinetandAdrien

Este correct crab nu este correct rac Duolingo


pdurecatal

De data asta nu va inteleg !.....

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.