"I will pay attention to her."

Traducere:Eu voi fi atent la ea.

November 30, 2014

15 comentarii


Zaboo91

nu se poate traduce si cu ”eu îi voi oferi atenție”

November 30, 2014

geominerali

subscriu la varianta "ii voi da atentie"

October 3, 2017

alex797579

'Eu ii voi oferi atentie' ,nu cum ati scris voi 'eu voi fi atent la ea'

August 17, 2018

Georgeta391474

Nu!

February 22, 2019

D3XT3RY0NuT

Dacă vocea este feminină, atunci varianta „Eu voi fi atentă la ea” trebuie acceptată.

December 17, 2018

Georgeta391474

"Her" indică clar genul

February 22, 2019

D3XT3RY0NuT

„Her” este complementul direct. „Atent” se acordă cu subiectul, în așa fel încât dacă vorbitorul este de sex feminin trebuie să fie „atentă”. Asta se întâmplă pentru că verbul „a fi” este un verb copulativ care împreună cu „atent”/„atentă” (nume predicativ) creează predicatul nominal. Orice predicat se acordă cu subiectul.

March 1, 2019

IfrimCamel

Explicati- mi va rog ,ce cauta ' pay' in propozitie...multumesc!

January 23, 2018

Georgeta391474

To pay attention= a da atenție

February 22, 2019

GabrielaGa781019

...sau poate fi: Eu ii voi acorda atenție

June 11, 2018

CryyStyaN_11

Traduceti corect daca tot va apucati.”Pay” nu are ce cauta in acesta propozitie e cu totul altceva care inseamna a „plati”.Puteti pune „ I will give her my attention”

September 2, 2018

D3XT3RY0NuT

De fapt „to pay attention” este o expresie engleză care se traduce în română cu „a fi atent”.

December 17, 2018

Georgeta391474

Vezi cum se traduce expresia "to pay attention"

February 22, 2019

Georgeta391474

Evită să traduci "mot- a-mot"

February 22, 2019

Georgeta391474

Corectati traducerea..degeaba ne dăm noi cu părerea! Fiecare in felul lui crede ca are dreptate!

February 22, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.