1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The enemy of my enemy is my …

"The enemy of my enemy is my friend."

Çeviri:Düşmanımın düşmanı dostumdur.

November 30, 2014

61 Yorum


CumaAkta

Arkadaş satıın başında ne demek istediğini anlayınca cümlenin sonuna birde gülücük koyayım dedim ama program şakadan anlamıyor...


XpDivane

Şimdiye kadar güldüğüm en iyi yorumdu duo'da, tşk


ErkanKarac

Bir osmanlı devlet politikası olarak =)


Can.Caliskan

bir de keep your friends close , but your enemies closer var


HalitOsman

Dostunu yakın tut, düşmanını daha yakın!


Lady_gul

cümleye bak ya :) peki başımın üstünde yerin var nasıl deniliyo


grhnckmk

You have a place on my head


incikin_

Şahsen yukarıdakini tercih ederim ama sözlüğe sorarsan "You are most welcome". Sözlük işte:)


eyilik52

Bu kız size ne yaptıda bu kadar beğenilmez ettiniz yorumunu altı üstü gülücük koymuş :)


can716708

you have a place above my head ...


karakoyunelif

benim düşmanımı düşmanı benim dostumdur dedim.Kabul etmedi ?


grhnckmk

Cümlen Türkçe açısından çok devrik olduğu için program hesaplıyamamış senin cevabını . Pratikte doğru ama :)


Kaan264874

"My enemy's enemy is my friend" desek olmaz mı?


doukanegez

şu soruları cevaplarken 3 kere düşünmekten saçlarım beyazladı


mihri.bgbng

gerçekten eğlendirerek öğretiyor ✌


alperen87

Artik tekerleme sorcak diye cok korkuyorum


BeDGood

Peki ya ikiside düşmanınsa, ikisi dostun mu olur?


AlkanTekba

Kardeş ne kafa karistiriyorsun :)


myliferror

Aslında cevap olarak onu düşündüm ama böyle bir söze yer verileceğine ihtimal bile vermedim yanlış yaptım ama harikaydı.. umarım tekrar karşılaşabilirim böyle bir tabirle =)


unsalccn

Benim düşmanımın düşmanı benim arkadaşımdır dedim yanlış dedi


feritacar

negatifle pozitif tam sayıları toplarken kullandığımız formül :)


haledoga

Matematik dersinde negatif pozitif sayıları toplarjen öğretnen dedi


mehmetali0107

Sessizce guldum kimse duymadi dostum ;) :)


Abdurrahma560613

benim düşmanımın düşmanı dostumdur dedim kabul etmedi


AliUcansu

Düşmanımın düşmanı arkadaşımdır. Nasıl yanlış olur ki


SafiEmre

the enemy of my enemy - kısmı düşmnımın düşmanı mı oluyor ?


incikin_

Aynen öyle: "of" tamlamalarını anlamak için Arapça gibi sağdan başlayın...

The Lord of the Rings
= Efendisi Yüzüklerin

Silence of the Lambs
= Sessizliği Kuzuların

The enemy of my enemy
= Düşmanı düşmanımın


FaTos123456

Cok sağol canım


kadir133291

miktar belirten tamlamalarda bu kural geçerli değil sanırım a bottle of milk : bir şişe süt gibi


yasin47777

Kuzu kurdun yol fordun.


Muratetink7

En sonunda şöyle bi soruyla karşılaşırsam hiç şaşırmıcam valla bıldırcın hurmalar ..... tırmalar son soru bu eminim ne ingilizcesi resmen türkçe atasözü bunlar güle eğlene öğreniyoz süpersin duo


zaza1233

Adamlar kurtlar vadisini de izliyormuş hahah :)


Teacher117045

Nasihat vermeye basladi


Shahrazad26

Düşmanımın düşmanı düşmanım. Bu kadar doğru değil fakat daha eğlenceli. Düzeltmeler kabul edildi.


iffet669074

Dualingo dan özlü sözler


TlayZorlu

Biraz daha turklerin atalarindan gelen sozlere benzemis yani atasozlerie


BeDGood

Düşmanımın düşmanı peki burda ikiside senin düşmanınsa biri diğerine göre dostun oluyor ve haliyle ikide dostun olmuş olur. Be güzel herkes dost olur ve sevgi kazanır


zlemzlemzlem

3UXNUX perfect grubu kodu


BahZey

:) oyun hiç mantıklı cümle kurmuyor :)


Simo882615

Cümle seçimleri harika ya :D


Hseyinekal

Polat Alemdar duymasın


sren464998

Bu bir deyim mi?


MURATEN570092

Benim dostumdur benim düşmanımın düşmanı yazdım kabul etmiyor tam kelimesi kelimesine çeviri böyle ama illaki Türkçeye uyacak ya anlamı anlaşılıyorsa ne farkeder


MURATEN570092

Hey beyni olupta beynini kullanma becerisi olmayan şanslı kız biz burda senin gibi ezbere Ingilizce öğrenmeye çalışmıyoruz düşünüpte bunu yapmak gayemiz her insan beyne sahip ama sendeki işe yaramıyor gibi


MURATEN570092

Allah kahretsin bu ne saçmalık her türlüsünü yazıyorum ama olmuyor sadece kendi bulduğunuz türkçe olacak aynı yere varan değişik yol olmaz sanki çok doğru Türkçe sizinki


Emre332570

2 kişinin bildiği sır değildir de gelsin


ABDULLAHDO11

' benim düşmanımın düşmanı benim dostumdur.' yanıtı yanlışmıdır


Lemoname

işte bu yüzden almanya kaybedince biz de kaybetmiş sayılıyoruz


Hazel829868

a friend of a friend is also a friend

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla