"The enemy of my enemy is my friend."

Çeviri:Düşmanımın düşmanı dostumdur.

3 yıl önce

57 Yorum


alperen87

Artik tekerleme sorcak diye cok korkuyorum

3 yıl önce

BeDGood

Peki ya ikiside düşmanınsa, ikisi dostun mu olur?

7 ay önce

AlkanTekba

Kardeş ne kafa karistiriyorsun :)

7 ay önce

CumaAkta

Arkadaş satıın başında ne demek istediğini anlayınca cümlenin sonuna birde gülücük koyayım dedim ama program şakadan anlamıyor...

3 yıl önce

TlayZorlu
8 ay önce

ErkanKarac

Bir osmanlı devlet politikası olarak =)

3 yıl önce

Can.Caliskan

bir de keep your friends close , but your enemies closer var

3 yıl önce

HalitOsman

Dostunu yakın tut, düşmanını daha yakın!

9 ay önce

KdsFatihi

Can bu ne demek?

8 ay önce

Lady_gul

cümleye bak ya :) peki başımın üstünde yerin var nasıl deniliyo

3 yıl önce

grhnckmk

You have a place on my head

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Şahsen yukarıdakini tercih ederim ama sözlüğe sorarsan "You are most welcome". Sözlük işte:)

2 yıl önce

Lady_gul

:D

3 yıl önce

eyilik52

Bu kız size ne yaptıda bu kadar beğenilmez ettiniz yorumunu altı üstü gülücük koymuş :)

1 yıl önce

TlayZorlu

Onu da sormustu

8 ay önce

karakoyunelif

benim düşmanımı düşmanı benim dostumdur dedim.Kabul etmedi ?

3 yıl önce

grhnckmk

Cümlen Türkçe açısından çok devrik olduğu için program hesaplıyamamış senin cevabını . Pratikte doğru ama :)

3 yıl önce

burcuukhrmn

Aynen

3 yıl önce

anadolukartal

bendede öyle yaptı

3 yıl önce

Kaan264874

"My enemy's enemy is my friend" desek olmaz mı?

2 yıl önce

rippac
rippac

olur kaan o daha pratik :)

7 ay önce

smailAydom

Süper la

3 yıl önce

doukanegez

şu soruları cevaplarken 3 kere düşünmekten saçlarım beyazladı

2 yıl önce

mihri.bgbng

gerçekten eğlendirerek öğretiyor ✌

1 yıl önce

myliferror

Aslında cevap olarak onu düşündüm ama böyle bir söze yer verileceğine ihtimal bile vermedim yanlış yaptım ama harikaydı.. umarım tekrar karşılaşabilirim böyle bir tabirle =)

2 yıl önce

feritacar

negatifle pozitif tam sayıları toplarken kullandığımız formül :)

2 yıl önce

SafiEmre

the enemy of my enemy - kısmı düşmnımın düşmanı mı oluyor ?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynen öyle: "of" tamlamalarını anlamak için Arapça gibi sağdan başlayın...

The Lord of the Rings
= Efendisi Yüzüklerin

Silence of the Lambs
= Sessizliği Kuzuların

The enemy of my enemy
= Düşmanı düşmanımın

2 yıl önce

FaTos123456

Cok sağol canım

1 yıl önce

burcuukhrmn

Evet

3 yıl önce

unsalccn

Benim düşmanımın düşmanı benim arkadaşımdır dedim yanlış dedi

2 yıl önce

mehmetali0107

Sessizce guldum kimse duymadi dostum ;) :)

2 yıl önce

yasin47777

Kuzu kurdun yol fordun.

2 yıl önce

OnurcanKpr

Ayn

2 yıl önce

Muratetink7

En sonunda şöyle bi soruyla karşılaşırsam hiç şaşırmıcam valla bıldırcın hurmalar ..... tırmalar son soru bu eminim ne ingilizcesi resmen türkçe atasözü bunlar güle eğlene öğreniyoz süpersin duo

2 yıl önce

Ahmet444122

öffffff

1 yıl önce

zaza1233

Adamlar kurtlar vadisini de izliyormuş hahah :)

1 yıl önce

Baroo-34

Oo manyak laf

1 yıl önce

Teacher117045

Nasihat vermeye basladi

1 yıl önce

Shahrazad26

Düşmanımın düşmanı düşmanım. Bu kadar doğru değil fakat daha eğlenceli. Düzeltmeler kabul edildi.

1 yıl önce

iffet669074

Dualingo dan özlü sözler

1 yıl önce

naz6933

:D

1 yıl önce

DavutEren55

-.-=+

1 yıl önce

TlayZorlu

Biraz daha turklerin atalarindan gelen sozlere benzemis yani atasozlerie

8 ay önce

BeDGood

Düşmanımın düşmanı peki burda ikiside senin düşmanınsa biri diğerine göre dostun oluyor ve haliyle ikide dostun olmuş olur. Be güzel herkes dost olur ve sevgi kazanır

7 ay önce

zlemzlemzlem

3UXNUX perfect grubu kodu

7 ay önce

BahZey

:) oyun hiç mantıklı cümle kurmuyor :)

3 ay önce

OneRealist

İyi bir bakış açısı değil...

2 yıl önce

ozgurdogruu
2 yıl önce

ekervolkan

araya that koyarak cümle birleştirme yapsak mesela?

the enemy of my enemy that is my friend.

daha açık olmaz mı?

2 yıl önce

AhmetVehbi

çok iyi la :)

3 yıl önce

muslumeg

Benim cevabim dogru Benim dusmanimin dusmani benim dostumdur

2 yıl önce

OkanPolat

My enemy's enemy is my friend olmaz mi

3 yıl önce

BBAydin

Olmaz

3 yıl önce

OkanPolat

Why?

3 yıl önce

BBAydin

Senin yazdığın Türkçe gramerine göre dizilmiş. Ama ingilizce'de böyle kullanılmıyor.

3 yıl önce

halil002

Bence dogrusu the enemy of enemy is my friend

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.