1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are on the other side."

"We are on the other side."

Çeviri:Biz öbür taraftayız.

November 30, 2014

23 Yorum


toprak2276

"Biz başka taraftayız" Kabul etmedi


sawashian

“Başka“ ile “diğer“ kelime anlamları benzer ama farklıdırlar. “Başka“ deyince belirsiz her hangi bir nesne veya yer akla geliyor ama “diğer“ deyince belirli nesne veya yer akla geliyor. Örneğin: Arkadaşım beni arıyor ve bana “evde misin?“ diye soruyor. Ben “evet ama diğer evdeyim“ diyorum. O an arkadaşımın aklına bilindik belirli bir ev geliyor. Ama ben şöyle demiş olsam anlam bambaşka oluyor. “evet evdeyim ama başka bir evdeyim“. Umarım anlatabilmişimdir :))


erlttk

çok güzel açıklama, tebrikler


erkutdalfidan

çünkü another ı başka olarak kabul etmiş.


KissMyAdonis

çünkü anlam bütünlüğü yok kulağına mantıklı geliyor mu bu ?


etabek

Hello from the other sideeee diyen kaç kişiyiz ? :)


Kbra34

Başka dedim ama kabul etmedi :(


KissMyAdonis

Anlam bütünlüğü yok kulak tırmalıyor . ayrıca another başka demek


osman6304

biz diğer tarafız da doğru kabul edilmeli


jansetesen

Ayri taraftayiz niye kabul edilmediiii


EkremBay

Allah gecinden versin.


Bulendi

sistem "Biz diğer yandayız" cümlesini kabul etmedi.


KissMyAdonis

Çünkü çok saçma bi çeviri


wildstorm_1970

the kullandığımız için bildiğimiz seçeneklerden diğeri öteki anlamı mı kazanmış.?


zeroni3

"We are only other side" diyor zannettim. Bu nasıl bir dil, nasıl bir telaffuz. Bu dil nasıl tüm dünyaya yayıldı... Two,to ve too üçü de farklı kelime ama fonetiğine bak aynı...


IngilizceSozlugu

Ben de öyle anladım ya


EMARALDE

bence başkayı kabul etmelıydı


xxzzzxz

Niye on kullanilmis ta in değil


albsx

May the force be with you

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.