"Thatiswhytheyappearinadifferentcolor."

Fordítás:Ezért jelennek meg más színnel.

4 éve

9 hozzászólás


Thoomi
Thoomi

?? VHY

4 éve

espontapon1

"With a different color"=egy más szinnel talán,így tanultuk eddig!

6 hónapja

SaroltaKov3

With different color.... szerintem is ..... In different color= más színben.

5 hónapja

MartonGeza

Az az, amiért más színűnek látszanak!

2 hónapja

Hangayva

Ez az amiért más színben jelennek meg. - Ez miért nem jó?

1 hónapja

Revand
Revand

Tessék mondani, a different nem jelent eltérőt is? Mert azt nem fogadja el!

5 hónapja

vega58

Vajon mit jelent ez a mondat?

5 hónapja

SmuelSoma

Sajnos a tanultaktól sokszor eltérnek, ez meglehetősen zavaró. Az "in" jelentése, ban,-ben. Mióta val,-vel?

2 hónapja

Transylvanus

Different =különböző miért nem jó ?

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.