"That is why they appear in a different color."

Fordítás:Ezért jelennek meg más színnel.

3 éve

7 hozzászólás


Thoomi
Thoomi

?? VHY

3 éve

espontapon1

"With a different color"=egy más szinnel talán,így tanultuk eddig!

4 hónapja

SaroltaKov3

With different color.... szerintem is ..... In different color= más színben.

3 hónapja

Revand

Tessék mondani, a different nem jelent eltérőt is? Mert azt nem fogadja el!

3 hónapja

vega58
vega58

Vajon mit jelent ez a mondat?

3 hónapja

SmuelSoma

Sajnos a tanultaktól sokszor eltérnek, ez meglehetősen zavaró. Az "in" jelentése, ban,-ben. Mióta val,-vel?

3 hete

MartonGeza

Az az, amiért más színűnek látszanak!

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.