A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"That is why they appear in a different color."

Fordítás:Ezért jelennek meg más színnel.

3 éve

5 hozzászólás


Thoomi
Thoomi

?? VHY

3 éve

espontapon1

"With a different color"=egy más szinnel talán,így tanultuk eddig!

1 hónapja

SaroltaKov3

With different color.... szerintem is ..... In different color= más színben.

4 hete

Revand

Tessék mondani, a different nem jelent eltérőt is? Mert azt nem fogadja el!

2 hete

vega58

Vajon mit jelent ez a mondat?

1 hete