Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On żąda jedzenia."

Tłumaczenie:He demands food.

3 lata temu

8 komentarzy


arko04

Dlaczego przed "food" nie może być "a" ?

2 lata temu

sebastian123414

Bo "a" stawiamy przed rzecz. policzalnymi a food jest niepoliczalne. Jeśli się, może ktoś mnie poprawi :)

2 lata temu

JuliaMrocz2

Temat "czas przeszły", a zdanie w cz. teraźniejszym

2 lata temu

Lukasenko2525

Tu to samo jedzenia of foods

3 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Food jest niepoliczalne.

3 lata temu

buskes76

czy chodzi ci tu o to że "of" nie stawiamy przed niepoliczalnymi

1 rok temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Nie, chodzi mi, że błędem jest liczba mnoga foods. Brak of wynika z rekcji czasownika: to demand sth.

1 rok temu

buskes76

aaaa.... teraz czaje. dzięki :)

1 rok temu