A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tíz, húsz, harminc, negyven, ötven, hatvan, hetven, nyolcvan, kilencven, száz"

Fordítás:Ten, twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred

3 éve

11 hozzászólás


MichalKiss

A "hundred" mióta nem száz? Bármilyen magyar angol szótárba néztem, a száz=hundred!

3 éve

murci23
murci23

Szerintem azert kell az "a" merthogy egyszáz

3 éve

lakista12

Én számokkal írtam és elfogadta xd

3 éve

prototyger

me too :D

3 éve

zsaknor

A magyar felsorolásban nem írja, hogy "hány" száz, akkor angolban miért írja, hogy egy (1)?

3 éve

Ofelsege

Azért nem elfogadni mert nem teszek a számok közé vesszőt --á á á

2 éve

sazoo

Nekem vesszők nélkül is elfogadta

2 éve

AronSeidl

Miért nem fogadta el csak úgy, hogy hundred, anélkül, hogy kiírnám, hogy one hundred?

1 éve

FeketeZsol7

Ezt most miért nem fogadta el ?

1 éve

istvanhorv15

en sem ertem hogy miert nem fogadja el siman a szazat hundred

1 éve

dorci159475

Nekem megált

10 hónapja