1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Thank you."

"Thank you."

Překlad:Děkuju.

November 30, 2014

20 komentářů


lingoingo

Why is "děkuju" not correct?


Nemesis_NaR

"Děkuju" should be also ok, see http://prirucka.ujc.cas.cz/en/?slovo=d%C4%9BkujuHledej=Search

Only "Dík(y)" should be translated as "Thanks". The difference is small but it was decided to stick to that in this course.


lingoingo

Ok thank you. I guess this is a good opportunity to say "Děkuji vám."


IAMantropofobic

"Why is" mean to czech "Proč je"


KlaraPeroutko

proč nemůže být dekuji ti


KlaraPeroutko

ale mě to neuznali, napsala jsem děkuji ti/vám a neuznali to


jgstcd

Pokud jste napsala "děkuji ti/vám", spravne to neuznalo. Clovek musi vzdy vybrat jednou z tech moznosti. V tom pripade to mozna nepripada dulezite, ale dale v kurzu jsou vety ktere mohou mit stovky nebo tisice prekladu. Pristup ze by kazdy mel psat kazdou moznost by se rychle prestaval byt udrzitelny. Proto je pravidlo ze se pise vsude jen jeden z moznych prekladu.


KlaraPeroutko

děkuji za vysvětlení


Nomoos

Proč to nemůže být "Díky"?


kacenka9

Protoze to je 'Thanks'. Jsou vyrazy formalnejsi a neformalnejsi a zde rozlisujeme mezi 'Dekuji vam/ti' a 'diky'


carka.741

nebere to DÍK - proč


kirio771

Viz výše - formálnější výrazy


ada680890

Protože je to nespisovné


Teodorsmid777

Mě to uznalo i děkuji


Marko2marek

Keby bola slovenčina


IAMantropofobic

This section or voice may be broken.


Jiskra1

proč ne díky ?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.