A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szeptembertől decemberig"

Fordítás:From September to December

3 éve

6 hozzászólás


CsaRoGa
CsaRoGa

És a till december miért nem jó?

3 éve

Piggi77
Piggi77

Till december? Azzal mi a gond?

3 éve

XBudai

since september till december (?)

3 éve

oXcsillagXo

A since egy konkret idopontnak a kezdetet jelenti pl. 1888 ota. Ezt viszont mi denkepp "from"-mal kell kifejezni, ez meg inkabb azt jelenti hogy -tól, -től.

3 éve

oXcsillagXo

Ja es mindig egy idoponttol egy masikig vagyis: from november to december. Van egy eleje, s van egy vege. A since pedig a multban kezdodott es meg mindig tart.

3 éve

Pola51

A "to" helyett a "till" is jó lehet. Tankönyvben olvastam.

2 éve