1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You are women."

"You are women."

Traducere:Voi sunteți femei.

November 30, 2014

12 comentarii


MildnerKar

Este gresita traducerea Traducerea corecta era Tu esti femeie


Delia128916

Nu este greșită. „You are” poate însemna și „tu ești”, dar și „voi sunteți”. În acest context îți poți da seama, dacă asculți atent pronunția, că este „women”, deci automat „you” devine „voi” atunci când traduci.


NICA306816

Traducerea corecta este tu esti femeie nu a pronuntat corect woman.


ClaudiuTru1

Women e femei la plural. Femeie woman e la singular, nu e gresita traducerea din punctul meu de vedere


Sergiu379545

Imi place ca la "man" pun "e" si la "men" pun a. Și la woman la fel.


pdurecatal

Folositi o capcana, dar fara temei, deoarece se pronunta la fel si are doua sensuri. Deci nu este gresit ....inteleg vreti doar sa mai repetam.


NICA306816

Te rog sa traduci si sa pronunti corect cuvintele nu se mai poate trebuie sa imi gasesc alta companie cu personal calificat cu o pronuntie si o traducere corecta

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.