"الأولاد يقرأون جريدة."

الترجمة:The boys read a newspaper.

منذ 4 سنوات

15 تعليقًا


njlaa

لو كتبنا are يبقا لازم نكتب reading ولو حذفنا are هتكون read

منذ 4 سنوات

kM4Z2

رك تشوف

منذ سنة واحدة

samer-egy

the boys reading a newspaper

والنتيجة خطأ! واضح ان الموقع ترجماته حرفيه وبها اخطاء وهذا لن يصلح في تعلم اللغة

منذ 4 سنوات

Nour48

لازم تكتب are بعد boys لو عايز تضيف الing بس لو محتطش الare هتبقا read بس!!

منذ 3 سنوات

Sanaa0.0

reading لوحدها غلط كان لازم تكون are reading عشان تكون مضارع مستمر

منذ 3 سنوات

s1i7

الكلمه طويله

منذ سنتين

SmahiYouss

لمادا لم نكتب reads وكتبنا read

منذ سنتين

muneer312447

لا boys جمع وليس مفرد اذا فرد او he she is نضيف للفعل الذي بعدة s شخص ثالث

منذ 6 أشهر

mohammed887192

Ok

منذ سنة واحدة

Mohamed.om7

تعليقاتكم نورت البرنامج

منذ 10 أشهر

Abdo19102

لماذا قلنا ,read ولم نقل reads

منذ 7 أشهر

FhwM11

Good

منذ 6 أشهر

mostafa14323

Good

منذ 6 أشهر

ayman104728

صعبة

منذ 6 أشهر

hxwB7

ىري

منذ 5 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.