"The alternative"

Fordítás:Az alternatíva

December 1, 2014

15 hozzászólás


GyrgyFnyes1

másik lehetőség

December 1, 2014

fectroll

Another chance

December 9, 2014

GyrgyFnyes1

Én persze értem, az igazi gondom, mindig a szó szerinti és az értelem szerinti fordítás elfogadása illetve el nem fogadása körül van

December 10, 2014

barnak01

"A lehetőséget" elfogadja

February 29, 2016

Zotya242

Nem fogadja el.

June 20, 2019

Andyg1515

A "változat" miért nem jó?

July 18, 2015

pazola

"a másik változat" sem

November 16, 2016

FrankFeren1

Sorozatosan nem fogadja el a jó bemondásokat! Miért????

November 19, 2017

AnnaFarkas7

Miért nem fogadja el a fordítást? Az alternatív szó változatot jelent magyarul és mi itt nagyarra fordítunk, nem?

August 27, 2018

Harga

változat - version ; Elfogadta: "A másik lehetőség." (Ebben a mondatban nem az "alternatív", hanem az "alternatíva" szó szerepel, ami azt jelenti, hogy: "másik lehetőség". Tévesen szokták még úgy is értelmezni, hogy: "egyéb lehetőségek".)

December 16, 2018

Klara264806

Nem fogadta el a "lehetőséget"

December 25, 2018

Harga

Többek közt: potential

December 29, 2018

MartonGeza

a hangfelvétel tök rossz. ha valaki a kb. "autoninisz" hangzásból rájön, hogy a szövegmondó "alternative" szót ejtette ki a száján, annak külön gratulálok.

April 23, 2015

szaszbalint1117

Akkor szerintem vegyél új hangszórót!

January 28, 2016

MartonGeza

A feladat az volt, hogy fordítsuk le az "alternatíve" szót, nem pedig az, hogy ugyanazt a szót írjuk le magyar helyesírással. Lustaság = fél egészség?

April 23, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.