"Thealternative"

Fordítás:Az alternatíva

4 éve

9 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

másik lehetőség

4 éve

fectroll
fectroll

Another chance

4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Én persze értem, az igazi gondom, mindig a szó szerinti és az értelem szerinti fordítás elfogadása illetve el nem fogadása körül van

4 éve

Andyg1515

A "változat" miért nem jó?

3 éve

FrankFeren1

Sorozatosan nem fogadja el a jó bemondásokat! Miért????

1 éve

AnnaFarkas7

Miért nem fogadja el a fordítást? Az alternatív szó változatot jelent magyarul és mi itt nagyarra fordítunk, nem?

4 hónapja

Harga
Harga

változat - version ; Elfogadta: "A másik lehetőség." (Ebben a mondatban nem az "alternatív", hanem az "alternatíva" szó szerepel, ami azt jelenti, hogy: "másik lehetőség". Tévesen szokták még úgy is értelmezni, hogy: "egyéb lehetőségek".)

1 hónapja

Klara264806

Nem fogadta el a "lehetőséget"

3 hete

Harga
Harga

Többek közt: potential

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.