1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you need insurance?"

"Do you need insurance?"

Çeviri:Sana sigorta lazım mı?

December 1, 2014

15 Yorum


Ozan_89

"the insurance" olmadığı için çevirinin , "Sigorta ihtiyacınız var mı " şeklinde olması daha mı doğru olurdu ? Cevap için teşekkürler


Selcen_Ozturk

hayır. the (o da bazen) ismin belirtme yani -i halini sağlar, ismin -e haliyle pek alakası yok, ismin -e hali fiile bağlıdır, bazı fiiller ismin -e halini gerektirir bazıları gerektirmez, her zaman "bir şeye ihtiyacı olmak" şeklinde kullanıyoruz sonuçta. ya da "bir şeye bakmak" "bir şeye dokunmak", "bir şeye değer vermek" vs vs


Ozan_89

cevap için teşekkürler , peki cümle do you need the insurance olsaydı türkçe çevirisi nasıl olması gerekirdi bu durumda ?


Preternatural

"Sigortaya ihtiyacın var mı?" olurdu yine ama buradaki belirli bir sigorta.


merGkhanel

Sana sigorta mı lazım? Kabul edilmedi


AhmetTeke5

'Sigorta lazım mı' kabul edilmedi..


oznynktr

" Sigortaya mı ihtiyacın var? " olmadı.


beratakyuz

sigortaya gereksinim duyuyor musun? olmaz mı :)


mburakeker

hap var cigara var ex var roj var size ne lazım? olmadı


KerasusKon

"Sana sigorta mi lazım" cümlesi nasıl kurulur? Selcen hanim yada diğer bilen arkadaşlar cevaplayabilir mi, şimdiden thank you very much


Erdalbro

Evet şalterler paso atıyor


Erkan902360

Sigortaya ihtiyaç duyar mısın" ibaresi sizce yanlış mı?


M_Ozturk

sigorta ihtiyacın var mı daha doğru olurdu


Erkmen538248

Sigorta ihtiyacin var mi? Yazdim kabul etmedi


lk1xTP

sigortaya yerine sigorta yazmak anlamı değiştirmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.