1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "هو أخيراً يدفع للفندق."

"هو أخيراً يدفع للفندق."

الترجمة:He finally pays for the hotel.

December 1, 2014

8 تعليقات


SalmaFawal

لماذا هذه الجملة خاطئة؟(finally he pays for the hotel)


Bnty3

he pays to the hotel finally ليه خطا !!


geokabel

At least he pays to the hotel ليه خطأ


MDMB0

At least تعني على الأقل


ElSayedZar1

He finally pays to the hotel خطاء ليه


MahmoudAlk604409

مو لازم تكون he pays finally ......he الفاعل وpays verb و finally adverb


ahmedlahha1

أعتقد انو he بتاخد معها is ولا غلط كلامي ؟


MuammarLy

خطاء لانه يتكلم عن مضارع بسيط لا نظيف ضمير نكتفي ب s الفعل

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.