"I want him alive."

الترجمة:أنا أريده حياً.

December 1, 2014

19 تعليقًا


wHy31

شكلو المتحدث رجل عصابة ههههههه اهربوووووو run

November 5, 2015

HadeelSaad14

هههههههههههه

July 14, 2017

MalaNie15
October 14, 2017

Eireni_Magdy

Political novel. : D

April 6, 2015

Hassan.Mohamad

كيف اعرف انه يقول him وليس hem ؟

August 11, 2017

GY423

دى ليها علاقه بالفونيتكس لازم Him بيفتح فيها الاتش Hem بيضم الاتش وبيخطف الكسره

August 1, 2018

habibaellamey

دهه تهديد دهه.؟!! O_o

September 28, 2015

AdamElKhattab

دائماً ما نسمعها فى أفلام الأكشن من رؤساء العصابات.

September 29, 2015

alzintane

اريده حيا ههههههه مافيا

August 24, 2017

Adell..

أريده حي أو ميت

August 29, 2017

manalahmedmOsa

انا اريده يعيش غلط ليه

January 27, 2016

ArtMGD

لأن (يعيش) فعل والصح (حي) اعتقد صفة مثل اريد الطعام ساخن والخطأ ❌ اريد الطعام يسخن

January 30, 2016

r7eq.com

أريده حياً.

March 28, 2016

abdelbari.h75

تبادل المتابعة عشان نكمل النجمات

October 9, 2018

fathlrashd1

اكتبها صح ويقول خطاء

August 31, 2017

ahlam587884

عصابة ههه

November 7, 2017

gI2b5

اريد تواصل بالصوت مع الاصدقاء

March 22, 2018

AbdullahK.6

أريده حيا

May 25, 2018

Rahma_abaza

عشان اقتلة بنفسى .. ههههههههههههه

June 9, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.