1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I hope that they come."

"I hope that they come."

Traducere:Eu sper că ei vin.

December 1, 2014

10 comentarii


teodora1998

Traducerea este neclara, la confirmare spune ele, aici este trecut ei. Normal ar fi ambele, zic eu


IonGrigore4

De ce, "am speranta ca ele vin" nu este corecta?


AndreeaMih100072

"They" inseamna "ei"


octaviamaria10

”They” înseamnă și „ei” și ”ele.”


Ramona38789

They înseamnă și ele.


SorinaMane

Nu exista intre variante 'sper"


Anne-Marie737923

Eu am scris" Ei "si "vin "oare nu-I corect?


Ramona38789

Its a very easy..... I hope that they come. Eu sper că ei vin.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.