Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siz bu hizmeti ilk kullandığınızda, kaydolmak zorunda olacaksınız."

Çeviri:The first time you use this service you will have to register.

0
3 yıl önce

6 Yorum


auspices

When you first use this service you will have to register... de olmalıydı

6
Cevap ver3 yıl önce

esurin
esurin

Acaba aynı cümle başına "When" getirilerek ya da "You will have to register when you use this service the first time." şeklinde yazılsa doğru olur muydu?

2
Cevap ver2 yıl önce

nwfnHGR0

Kayıt olmak=register kayıt olmak zorunda olmak = to have to be register. Yanlışsa lütfen açıklayın.

1
Cevap ver3 ay önce

endermaxijunior

-dığında "when" anlamını nasıl kattık...? Gerek olmadığı kullanımlar da mı var?

0
Cevap ver3 yıl önce

talha.celik

"You have to register when you use this service for the first time." will yerine have to kullanmamızda ne gibi bir sakınca var?

0
Cevap ver2 yıl önce

8mert1

Saçma sapan bir örnek

0
Cevap ver4 ay önce