"By me"

Traducere:Lângă mine

December 2, 2014

17 comentarii


Paul_Bogdan

Interesant. Cred ca acest "by" are mai multe semnificatii in functie de context. Nu este gresit "de mune", nici "langa mine". "Dupa mine" nu cred ca e corect gramatical.


AndreaNeacsu

difera in functie de context


FlorinIfto

Near me inseamna aproape de mine iar by me inseamna langa mine


voineadenisa

,,Langa mine" am bifat si a fost corect. Fratele meu se juca in acelasi timp cu mine ,la aceeasi lectie si lui nu i-a dat ,,langa" Vi s-a intamplat☺?


cristi438606

Beside me înseamnă "lângă mine"


MariaDuoli4

By se citeste Bai,iar ME se citeste MI. BY=APROAPE DE,LANGA,DE. ME=(toata lumea stie),mine. Mama mea este profesoara de engleza intensiva,deciiiii


0rbital

Asta nu te ajuta cu nimic, daca nu esti in Anglia sau USA. Invata sa fii modesta dar harnica!


matei183328

El chiar are dreptate


AdinaDiana5

In engleza ei au o multitudine de modalitati de a folosi aceleasi prepozitii, sintagme, verbe etc...in fuctie de context. E ca si la verbul make(cel putin asa cred eu):exista o multitudine de modalutati de a folosi "by" si acesta sa insemne de fiecare data alceva. Deci, "by me" poate insemna langa mine, (facut)de mine etc.


licuan.tudos

eu credeam cai buy.dar nu seitelege de ce sa spui cumpara-ma


Manu719133

De ce merg 2 rasp.?


A8Iyx

Unele au fost foarte simple


FabianRava

Eu am scris de la mine


Jana572130

Nu ma lasă să trec mai departe deși scriu corect răspunsul


DorinaDinu2

credeam ca zice pa mine nu lînga mine!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.