1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Vy čtete mé knihy."

"Vy čtete mé knihy."

Překlad:You read my books.

December 2, 2014

6 komentářů


Llord717

Caute, mozete mi povedat, kedy je na konci "s" (read-s, drink-s...)? Vzdy to dam zle a netusim, ako to ma byt spravne.


ValaCZE

"-s" se přidává pouze ve 3. osobě jednotného čísla, tzn. on, ona, ono (he, she, it)


Ondra142096

The duck eats bread. = singular. The ducks eat bread. = plural.


veronika301740

Jak poznám čas nějaké věty? Např. Vy čtete moje knihy. Je to You are reading our books. Nebo You read our books? Nechápu, jak poznám tenhle čas od toho druhého.


Ondra142096

You are reading my books. Doesn't it correctly?


JakubCundr

Proč je "mine books" špatně?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.