1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Unde sunt toți ceilalți?"

"Unde sunt toți ceilalți?"

Traducere:Where is everybody else?

December 2, 2014

13 comentarii


AdrianCalinescu

Cred ca este o greseala cu aceasta traducere. Am tradus cu where are pentru ca propozitia in romana se refera la "toti ceilalti" si nu la "toata lumea". Astept un raspuns. Multumesc!


fantomitzah

Depinde ce ai scris dupa "where are". Spune tot raspunsul tau.


AdrianCalinescu

Am scris where are everybody else


catharsist

everybody=toata lumea Pana si in limba romana spui "Unde E toata lumea?" nu "Unde SUNT toata lumea?".


gustawsohn

"everybody"="toata lumea", dar "everybody else"="toti ceilalti"; deci, spui "Unde E toata lumea?", dar folosesti pluralul pentru "Unde SUNT toti ceilalti?"


GabrielNis12

Everybody else inseamna oricine altcineva / oricare altul, adica e tot la singular. Aici avem o interesanta corespondenta intre semantica si logica. Englezii utilizeaza cuntificatorul logic "oricare" (notat cu A intors) aplicat unei multimi, in timp ce romanii utilizeaza cuantificatorul logic "exista" (notat cu E intors) aplicat multimii complementare. Cele doua formule logice sunt echivalente, dar fiecare limba o foloseste pe cea care suna mai bine, cu numarul corespunzator acesteia (singular in engleza, plural in romana).


Mugur533899

Where are all of them mi se pare o solutie acceptabila ! Voi ce credeti ?


FlorinaIon11

Where are everybody else? * nu where is everybody else?


Levy88888

Nu cred ca este corect cu [is - este], ar trebui sa fie la plural [are - sunt]


EduardVasi5

Where are the rest of them ce avea coaie?


mihaigrigo781942

Ata de multa filozofie este "are si nu is dar ei cei de la duolingo filozofeaza acum ca sa-si apere copilul


pdurecatal

Iarasi va jucati cu mine!!


IonGrozav

Cred ca este - Where are everybody else?- deoarece este cuvântul -sunt- nu -este-

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.