"They announce your book."

Traducere:Ei anunță cartea ta.

acum 3 ani

8 comentarii


joseph-c220

se poate face cumva ca sa nu imi mai dea gresit cand scriu cu literele....s....t.. in locul...ș...ț....?

acum 2 ani

Sorin.D

da,se poate! configureaza-ti tastatura din taskbar ,in limba romana!

acum 2 ani

joseph-c220

multumesc pentru ajutor...

acum 2 ani

EmanuelPot1

Ce cacat? De ce ..va anunta cartea ea tracucerea? Ar trebui ei anunta cartea

acum 1 an

AlinaCocos1

,,Ei anunta cartea ta"

cu 4 luni în urmă

Gogolindo

Deci cum spun "ei anunta cartea voastra"?

acum 3 ani

Vlad13Radu

Exact la fel.

acum 3 ani

Viviana212911

They announce your book. (La fel).

cu 11 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.