1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is a danger to society."

"He is a danger to society."

Çeviri:O, toplum için bir tehlikedir.

December 3, 2014

20 Yorum


unalhayal

For ve to yu ne zaman kullanacağız bir türlü anlamadım. Sanki ing.ler kafasina göre orada burada farklı kullanmışlar. Açiklama olursa sevinirim


Alper274485

to anlam olarak olumsuz, kötü durumlarda bunu belirtmek için konur. for ise olumlu, iyi durumlarda kullanılır. mesela don't do this to me. burada bize bi kötülük yapıyor ki to ile dedik.


smartmanist

I agree with you. It is a success for society. It is a danger to society.


FatihSoykan

bende birçok kez yazdım bu ihtiyacı düzgün bir açıklama bekliyorum


erknkrblt

Burada to yanlis. For olacak.cunku society isimdir fiil-eylem degildir.


ServetHaka

To yerine for kullanılsa olmaz mıydı


Hatotovic

Fak dı sosaydi.


resul630826

O toplum icin tehlikelidir yazdım nanay


FGyZJ8

"toplum için tehlikelidir" olmali


HaticeAkta8

Artık ne nerede kullanılacak git gide karışıyor


onur458

Community ile ne fark var


prdxxxxx

To ne anlamda burda


ihsana

neden for kullanılmadı ?


tolga.gok13

neden for kullanılmadı to yerine eğer kullanılmış olsa doğru olurmuydu yine


sonterekeme

O halk için bir tehdittir dedim kabul etmedi raporladım ama kabul eder mi bilmiyorum


AdilHseyin

"danger" bir sıfat olduğundan tek başına kullanıldığında "a" alamaz. Yanlış kullanılmış. Ve "to" yerine "for" kullanılmalıydı. YANLLIIIIIIIIIŞŞ


MusalZafer

Tek başına değil ki cümle içinde kullanılmış.


Duyguleri

O topluma zararlı-yı kabul etmeliydi


yucehann

to ve for arasındaki fark; “for”dan sonra isim gelirken, “to”dan sonra fiil gelmesi.

I came for work – İş için geldim I came to work – Çalışmaya geldim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.