1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu sunt o fată?"

"Eu sunt o fată?"

Traducere:Am I a girl?

December 3, 2014

53 de comentarii


Amalia1334

In engleza, la interogativ la verbul To Be, se inverseaza verbul cu subiectul=> Am I


inidobre

In engleza la iterogaticlv la verbul to be (a fi) e :am i are you is he is she is it are you are we si are they


ElenaLatea

Nu va invatat verbu to be


NeOnyK_YTB

Nu e corect. La propoziția ,,eu sunt o fata,, putem înlocui pronumele ,,I am,, cu ,,Am I,, , dar nu e obligatoriu să fie disponibilă doar varianta ,,Am I,, , ci și ,,I am,,


Radu413596

Ba da. In cazul acesta am avut o intrebare. Deci se pune am i


MihneaAnto

Eu am scris am i a girl!?!!!!!!¡¡ Și a mers


Irina860627

Corect este :Scriere: AM I A GIRL Pronunție:EM AI Ă GĂRL


Ana673437

Am scris a data bine si mia dat gresit dupa am scris invers tot gresit


PisarencoD

Nu inteleg la propozitia .Eu sunt o fata?


Eugen599157

Se înțelege după accent. Mare lucru


BaciuValen

Eu știu ca He is inseamna el este si Is he inseamna Este


SanchezIle

Nu e corect Am i a girl E coret I am a girl Chir si suot puctiaoare asa e


Radu413596

Nu. E corect am i a girl


BOTEZATUAN13

I am este la forma afirmativa Am i este la forma interogativă

Invatati corect verbul to be daca nu il stiti si nu va mai dați mari dupa ce ca comentariul vostru este total incorect, informativa si voi putin


FilipGhiur

Eu tot scriu răspunsul și nu e corect


MIAUpisicuta

Am scris corect dar nu, zice că nu e bine!


andreearox218384

Se poate sa se faca sj limba franceza


andreearox218384

Dar limba franceza se poate face


BOTEZATUAN13

Se poate sa ia curs de limba franceza pe duolingo


GujbaAndre

Hallo gjgd

Ich Gandaci und bin mir nicht sicher ob ich das richtig verstanden habe oder 55555


_Elena25

Am scria corect imi zice corect dar pune greșit


dkoar_tu._

Mie nu mi se pun cuvintele adica am apasat pe Am sj nh sa pus si a ramas doar cu I a girl


PDady

Opriti aceasta voce pițigăiată, enervantă.


_Noah_Noa_47912_

Toti invataceii care nu stiu pic de engleza scriu aici numai prostii


ANDREIZUZ

Mă ajută cineva?


Melania711369

Ana673437 , an se pune inaintea literelor a e i o u ă â î a se pune inaintea celorlalte litere.


Ionela954

Cum daca nu e bun asa ??


Constantin76.

Cu ce am gresit,nu am semnul de intrebare?


Stelua413059

Este o eroare , scriu corect raspunsul si este etichetat "Greșit "


TheoniaSte

MIA DAT GRESIT IO SINT CEAMAI DESTEAPTA STIU CAT FACE 1+1=3


Loredana157

Am scris: I am a girl? Și mi-a dat greșit :(

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.