Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jaký je cíl tohoto programu?"

Překlad:What is the objective of this program?

před 3 roky

13 komentářů


Vladao
Vladao

A co takhle tam dát "target" nebo "purpose" ? . . . :-) Ještě jsem zapoměl na "goal" to tam ale v návrhu je.

před 3 roky

KamilSpil

Taky si myslim ze mi to targer melo vzit

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja to jeste prozenu kolem rodileho mluvciho, ale mne osobne se 'target' nezda. Ano, take znamena cil, ale proste to zni divne. Ne vsechna slova jsou vzdy vzajemne zamenitelna se svymi synonymy. Je to trosku, jako bychom tu vetu cesky prelozili jako 'Jaky je terc tohoto programu.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

"Target" muze byt treba ciselne: "The ministry has given us a target of processing 500 applications per day." Ale tady bych tuhle interpretaci odmitnul, castecne kvuli clenu urciteho, ale take protoze bych cekal v tom pripade jinou predlozku nez "of". Jsem proti uznani prekladu "target".

před 3 roky

JaroslavaS1

A proc ne aim

před 2 roky

Emilka55

aj ja sa pytam, prečo nie aim?

před 1 rokem

chocoalice

Ahoj vsem. Musim potvrdit. Target se tu (Scotland) hodne pouziva.

před 1 rokem

JakubHradi

Proč neuzná "Which is the goal of this program?"?

před 1 rokem

BugsBunny1211
BugsBunny1211

what is the objective of this "chanel"

před 6 měsíci