Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Hebben wij een gids van de stad?"

Vertaling:Do we have a guide of the city?

3 jaar gelden

4 opmerkingen


TanjaBrouw

from is van een plek of is iets van iets

3 jaar gelden

martina861271

waarom do en geen does

1 jaar gelden

michelle311230

does is verleden tijd, do we have a guide of the city betekent: hebben wij een gids van de stad en does we have a guide of the city betekent: hadden wij een gids van de stad

11 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Does is geen verleden tijd. Does wordt gebruikt in combinatie met de derde persoon enkelvoud (he, she, it etc.) in de tegenwoordige tijd.

11 maanden geleden