"Hebben wij een gids van de stad?"

Vertaling:Do we have a guide of the city?

December 3, 2014

4 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

TanjaBrouw

from is van een plek of is iets van iets

March 7, 2015

martina861271

waarom do en geen does

October 9, 2017

michelle311230

does is verleden tijd, do we have a guide of the city betekent: hebben wij een gids van de stad en does we have a guide of the city betekent: hadden wij een gids van de stad

October 16, 2017

El2theK

Does is geen verleden tijd. Does wordt gebruikt in combinatie met de derde persoon enkelvoud (he, she, it etc.) in de tegenwoordige tijd.

October 16, 2017
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.