1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need to buy stamps."

"I need to buy stamps."

Çeviri:Benim pul almaya ihtiyacım var.

December 3, 2014

27 Yorum


MuratAvc3

pul almalıyım kabul edilmeli

August 14, 2015

revesordr

Soruda 'need' yani ihtiyaç kelimesi kullanılmış. Almak 'should' olur.

February 10, 2019

SiriusBlack99

Posta pulu almam lazım dedim kabul etti bravo duolingo :)) Hiç umudum yoktu :)

July 30, 2016

FeritYiit1

Need to -yu kullanınca bildiğim kadarıyla almalıyım ve ya almmam lazım olr

November 24, 2015

Merve874063

İhtiyacı olmak ya da gerekmek olarak kullanılır need to yani almaya ihtiyacım var ya da almam gerek

January 16, 2016

saidnursi

S niçin var

September 23, 2015

incikin_

stamp: pul
stampS: pulLAR

July 30, 2016

Ametalcan

pullar almalıyım... nesi yanlış??

June 23, 2015

imthepalempress

I should buy stamps oluyor sizin dediğiniz

August 10, 2015

alpertunga12

Pul almalıyım, bizim dilimize doğru bir seçenek

September 11, 2015

nomadicbull

"Benim posta pulu almaya ihtiyacim var"cumlesinde anlatim bozuklugu var. Benim posta puluna ihtiyacim var demek daha dogru olurdu

August 19, 2016

gunce1

Pulları almam gerekli is more right than pullar almam gerkli

January 20, 2016

incikin_

"Pulları" derseniz, belli pulları kastediyor oluruz. Bu durumda "the stamps" demesi gerekirdi.

July 30, 2016

coffeelingo

"Pul satın almalıyım" cümlesi neden kabul edimedi?

January 26, 2016

IKnowIAmAw

Dediğiniz should ile kullanılır.

May 26, 2018

megastar33

I need to get my stamp

May 21, 2016

serradane1

Pullar diyor ama kendisi damga yazmıs neden damgalar degil

August 9, 2016

IKnowIAmAw

Raporlayın. Aynı anlamlar.

May 26, 2018

ulviciloglu

"Posta pulu almalıyım." Türkçe'ye daha uygun. Bu yüzden tek doğru cevabın bu olması gerekli. Fakat doğru cevaplar arasında bile yok. Lütfen ekleyiniz.

October 20, 2016

fevzi892693

Posta pullarına ihtiyacım var dedim kabul etmedi.Almaya ihtiyacım var, türkçe gramerine aykırı.Benim yazdığım doğru bence

December 14, 2016

smtkcbs

pul satın almalıyım kabul edilmeliydi.

February 20, 2018

Feronokuro

Pul almam lazım olması gerekmiyor mu

March 21, 2018

tflbzbEV

I need to buy stamp tekil niçin kabul edilmez?

August 9, 2018

Woeey

kaşe almam gerek neden kabul edilmedi

June 3, 2019

ismail_english

s takisi neden var ?

June 11, 2019

Troemanes

Ne pulmuş arkadaď

July 20, 2019

elif583166

Yaa elim carpiyo

August 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.