Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Její knihy?"

Překlad:Her books?

před 3 roky

4 komentáře


ZdenkaZ

...proč je špatně mnou uvedený slovosled, když se otázka označuje obracením .. it is kontra is it ? Děkuji

před 3 roky

Nemesis_NaR

"Obracení" se týká slovesa. V oznamovací větě je sloveso, respektive přísudek, za podmětem "He is (a good boy)", zatímco v otázce je přísudek před podmětem: "Is he (a good boy?)" či "What are you (doing?)"

Tady je ale akorát kus věty bez podmětu či přísudku. Pak jediné co rozhodne, jestli to je otázka nebo oznamovací věta, je přízvuk (a zcela jasně to vyplyne z kontextu v jakém to použijeme).

před 3 roky

anet1231

Napsala jsem hers books a bylo to uznáno špatně proč

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože "hers" se používá jen když to stojí na konci věty: "The books are hers/mine/yours". Zatímco "This is her/my/your book"

před 2 roky