1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Její knihy?"

"Její knihy?"

Překlad:Her books?

December 3, 2014

7 komentářů


ZdenkaZ

...proč je špatně mnou uvedený slovosled, když se otázka označuje obracením .. it is kontra is it ? Děkuji


Nemesis_NaR

"Obracení" se týká slovesa. V oznamovací větě je sloveso, respektive přísudek, za podmětem "He is (a good boy)", zatímco v otázce je přísudek před podmětem: "Is he (a good boy?)" či "What are you (doing?)"

Tady je ale akorát kus věty bez podmětu či přísudku. Pak jediné co rozhodne, jestli to je otázka nebo oznamovací věta, je přízvuk (a zcela jasně to vyplyne z kontextu v jakém to použijeme).


anet1231

Napsala jsem hers books a bylo to uznáno špatně proč


Nemesis_NaR

Protože "hers" se používá jen když to stojí na konci věty: "The books are hers/mine/yours". Zatímco "This is her/my/your book"


ZdenkaZ

její = her knihy = books (množné číslo je vztaženo ke knihám a je "označeno" "s" na konci slova "book"kniha "books" knihy)


Pavel_Va172

Určitě by třeba kočka mohla mít svou plemennou knihu. "Its book." Ale pomalu si začínám zvykat že tvůrce duolinga uvažuje jen v úrovni hlavního proudu a požadavek označovat VŠECHNY správné odpovědi se bere s rezervou.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.