1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Είναι απολύτως φυσιολογικό."

"Είναι απολύτως φυσιολογικό."

Μετάφραση:It is perfectly normal.

December 3, 2014

7 σχόλια


cristina324209

Perfectly δεν σημαίνει οπωσδήποτε;


Sofia567395

Perfectly δεν σημαίνει τέλεια; Δεν χρησιμοποιούμε ευρέως το absolutely για το απιλύτως; Γιατί το βγαζει λάθος; Αυτό το σύστημα μπερδεύει πολύ και δεν βοηθά στην κατανόηση


jeanprendiville

It is completely natural?


makmar

Why ask? You are the native here. :-)


jeanprendiville

Yes but you are the boss! A very nice boss too! So I was simply asking would you like to accept it.


Wilfred928201

Κάτι δεν πάει καλά με αυτή την φράση.


jaye16

Για παράδειγμα? Παρακαλείστε να σας πω τι θα βρείτε λάθος ... δεν μπορούμε να αναμένεται να μαντέψε

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.