"Jesz kurczaka."

Tłumaczenie:You eat the chicken.

4 lata temu

22 komentarze


xjulciax19

Biore juz wszystko po kolei i ciagle błąd

1 rok temu

PrzemekKie1

Tez tak mam

1 rok temu

KubaKwasni

Ja tak samo

1 rok temu

Natalia854225

To samo mam

10 miesięcy temu

Julek710

Cziken się wypowiada a pisze się chicken

3 lata temu

mpN1Qv

Tu jest jakis blad wciskam poprawnie a pokazuje jest zle i nie mozna tego poprawic

2 lata temu

SIBERIX

Zaznaczam wszystko i mi nie zalicza

2 lata temu

arlin95

Sa 3 odpowoedzi i zadna nie jest prawidlowa...

2 lata temu

IzaSkrzypc

Prawidłowa jest You eat the chicken i You eat chicken

1 rok temu

Bozenok

dlaczego the chicken jest dobrze a the strawberry- źle

2 lata temu

Lucy702334

Najpierw napisalam "you eat chicken" i wyswietlilo sie ze powinno byc "you eat the chicken" i nastepnym razem to wybralam a pokazalo sie ze powinno byc "you eat chicken". _ to co w koncu ma byc

1 rok temu

Emwue
Emwue

Obydwie z tych odpowiedzi są poprawne – zauważ, że zadania wielokrotnego wyboru są opisane jako „zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi”. ;) Jeśli wybierzesz tylko jedną opcję, a na przykład dwie są poprawne, Duolingo nie zaliczy ci zadania.

1 rok temu

dobek4

Wielokrotna odpowiedz! Zaznaczamy 2 sztuki ;)

1 rok temu

KlaudiaAng3

Trzeba zaznaczyć dwie poprawne odpowiedzi."You eat chicken" i "you eat the chicken" .Inaczej pokazuje błąd

1 rok temu

xxx422905

Cziken

1 rok temu

Domino211

You eat chicken

1 rok temu

KubaCh.

you eat chicken to zły czas ,bo to znaczy jadasz kurczaka

1 rok temu

Alan375617

Mi też nie działa

1 rok temu

lola596184

Last kristmas aj giwju maj hart ana wery nekst dej ju giwmi ałej

7 miesięcy temu

Li114

Duolingo raz z polskiego zdanie "Jesz kurczaka" tłumaczy jako "You eat chicken" a drugim razem jako "You eat the chicken". Jakieś kłopoty z ustawieniami programu.

6 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.