1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Já dovážím sýr."

"Já dovážím sýr."

Překlad:I import cheese.

December 3, 2014

5 komentářů


Vladao

Proč zde není žádný člen?


Nemesis_NaR

http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

S pomocí článku jsi budeš schopný odpovědět sám.

(část Nulový člen, bod 1))


Vladao

Děkuji moc . . . jdu to trénovat . . .


borecmisak

Celník:"Co dovážíte?! Moje odpověď:" I am importing cheese" Jak jinak mu odpovědět, když mám plný kufr sýrů?Děkuji


LeaLei1

Prečo sa mi teraz uznalo za správne len odpoved ...the cheese?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.