Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Já dovážím sýr."

Překlad:I import cheese.

před 3 roky

5 komentářů


Vladao
Vladao

Proč zde není žádný člen?

před 3 roky

Nemesis_NaR

http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

S pomocí článku jsi budeš schopný odpovědět sám.

(část Nulový člen, bod 1))

před 3 roky

Vladao
Vladao

Děkuji moc . . . jdu to trénovat . . .

před 3 roky

borecmisak

Celník:"Co dovážíte?! Moje odpověď:" I am importing cheese" Jak jinak mu odpovědět, když mám plný kufr sýrů?Děkuji

před 1 rokem

LeaLei1

Prečo sa mi teraz uznalo za správne len odpoved ...the cheese?

před 8 měsíci