"She has gone to school."

Tłumaczenie:Ona poszła do szkoły.

3 lata temu

11 komentarzy


MarcinPost

Czym to zdanie rozni sie od: "She went to the school"?

3 lata temu

Rainbowrebellion

Odpowiedz ponizej jest bledna. The oznacza cos konkretnego. She went to the school mowisz myslac, ze ona poszla do tej szkoly (ta, szkola z czerwonym dachem a nie jakakolwiek szkola). She went to school jest jako zwyczajna codzienna czynnosc i nie wystepuje "a" czy "the". Zdanie she went to a school jest generalnie bledne chyba, ze chcemy powiedziec "do jakiejs tam szkoly chodzila" wyrazajac raczej pogarde...

3 lata temu

sebastian123414

Tym że the oznacza wejście na chwile jak np. listonosz dostarcza listy, a uczeń idzie się uvzyć i tam chwile będzie, albo na odwrót

3 lata temu

Mariusz8855

Tym ze to bedzie zupelnie inny czas i innej sytuacji bedzie dotyczyl. Mianowicie takiej kiedy chcemy okreslic konkretny czas w ktorym ona poszla do tej szkoly.

1 rok temu

Mariusz8855

Bedzie to Past Simple

1 rok temu

UrbanJan

sądzę że zabrakło przedimka the

3 lata temu

Rainbowrebellion

W przypadku trzech wyrazow WORK, SCHOOL, HOME nje uzywamy przed nimi ani "a" ani "the", takie wyjatkowe, codzienne slowa.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Och, więcej niż trzy, Mr IELTs man. "Church, hospital, university, college, mass, prison, bed, town". :)

3 lata temu

Rainbowrebellion

Robie ten test for fun, mam 7.0 na IELTS xD

3 lata temu

duolingo806221

A jak bedzie she gone to school

2 lata temu

angielski623572

Ona idzie do szkoły

9 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.